Kompleksowe wsparcie działalności eksportowej dla firmy BAPCO na istniejących rynkach zagranicznych oraz wprowadzenie marki BAPCO na nowe rynki europejskie poprzez udział w targach i zakup środków trwałych
Przedmiotem projektu jest wsparcie działalności eksportowej przedsiębiorstwa Bapco_Kleje kontaktowe w dziedzinie dystrybucji klejów kontaktowych w aerozolu na istniejących rynkach zagranicznych oraz wprowadzenie marki Bapco na nowe rynki zagraniczne tj. Austrii/Niemiec, Słowacji/Czech, Rumunii/Bułgarii/Węgier, Włoch (na rynek stolarski) oraz Francji. W ramach planowanej ekspansji rynkowej, Firma planuje wprowadzić własny, innowacyjny produkt linii ECO, który nie zawiera dichlorometanu, prezentując dodatkowe walory jakościowe takie jak np. krótszy czas schnięcia. Produkt ten ma odpowiadać na potrzeby klientów zagranicznych, związane nie tylko z wysoką jakością i innowacyjnym sposobem aplikacji, ale również ze spełnieniem rygorystycznych norm bezpieczeństwa zdrowotnego. W tym celu niezbędne jest przeprowadzenie szeregu działań ukierunkowanych na promocję marki Bapco na ww. rynkach oraz na ich oficjalną prezentację na głównych imprezach targowych dedykowanych do branży stolarskiej. Podstawą do realizacji działań sprzedażowych jest wysokiej jakości produkt dostosowany do wymagań odbiorcy, profesjonalne doradztwo ukierunkowane na jak najlepsze dopasowanie kleju do powierzchni klejonych oraz informacja nt. produktów marki dostępna we wszystkich źródłach informacji. Istotnym elementem niniejszego projekt jest również zakup linii technologicznej, która umożliwi wprowadzenie własnego, innowacyjnego produktu linii ECO, który nie zawiera dichlorometanu, prezentując dodatkowe walory jakościowe takie jak np. krótszy czas schnięcia. Produkt ten ma odpowiadać na potrzeby klientów zagranicznych, związane nie tylko z wysoką jakością i innowacyjnym sposobem aplikacji, ale również ze spełnieniem rygorystycznych norm bezpieczeństwa zdrowotnego. Uwzględniając coraz silniejsze trendy proekologiczne oraz nacisk na bezpieczeństwo zdrowotne stosowanych produktów, wprowadzenie na rynek linii ECO powinno znacząco podnieść pozycję konkurencyjną marki Bapco na rynkach planowanej ekspansji.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.