Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wzrost poziomu konkurencyjności firmy Mirox poprzez budowę hali produkcyjno-magazynowej z częścią biurową oraz zakup nowoczesnego parku maszynowego

kategoria
nazwa beneficjenta
MIROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
11 888 166,01 zł
dofinansowanie z UE
3 160 707,34 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
poznański
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
1.5. Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Realizacja niniejszego projektu przez firmę Mirox Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, obejmować będzie budowę hali produkcyjno-magazynowej z częścią biurową oraz zakup maszyn, urządzeń i oprogramowania niezbędnych do wdrożenia w przedsiębiorstwie innowacji produktowej, procesowej i nietechnologicznej. W wyniku realizacji projektu nastąpi rozszerzenie podstawowego profilu działalności Wnioskodawcy poprzez wprowadzenie do oferty przedsiębiorstwa ulepszonych produktów oraz nowej usługi:Ulepszone produkty: a) Gama produktów stolarki otworowej PCV b) Okna i drzwi PCV Ideal 7000 „Powerdur Inside” Nowa usługa – wklejania szyb za pomocą technologii bonding inside.Głównymi odbiorcami nowej usługi oraz ulepszonych produktów będą klienci indywidualni oraz pośrednicy. Inwestycja obejmie 3 zadania. Wnioskodawca otrzyma wsparcie (dotację) na realizację niniejszego projektu, w którym wartość inwestycji prywatnych będzie wynosiła 8 415 528,00 zł, w celu wprowadzenia produktów nowych dla firmy i dla rynku. Efektem realizacji projektu będzie budowa hali produkcyjno-magazynowa z częścią biurową (1 szt.) oraz zakup:Środków trwałych (25 szt.):- centrum tnące (1 szt.),- centrum obróbcze (1 szt.)- dwie linie zgrzewająco – czyszczące (2 szt.),- piła dwugłowicowa (1 szt.),- stół do okuwania skrzydeł (1 szt.),- prasa do szklenia (1 szt.),- urządzenie do rozdziału okien na linie szklenia (1 szt.),- magazyn okien gotowych z urządzeniem do sortowania okien (1 kpl)- stół do montażu rolet (1 szt.),- stoły montażowe (11 szt.),- obrotnica do okien (1 szt.),- suwnica (1 szt.),- chwytak do szyb (1 szt.),- kompresor z osuszaczem (1 kpl).Wartości niematerialnych i prawnych – narzędzie do budowania raportów i analiz związanych z monitorowaniem oraz zarządzaniem przedsiębiorstwem (1 szt.)Projekt jest wykonalny pod względem kadrowym, finansowym i technicznym a wszystkie przewidywane wydatki kwalifikowalne w ramach projektu są niezbędne dla całościowej realizacji celów projektu.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.