Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wzrost konkurencyjności Tartak Grodziec Sp. z o.o. poprzez wdrożenie w produkcji innowacyjnych rozwiązań.

kategoria
nazwa beneficjenta
TARTAK GRODZIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
2 763 564,00 zł
dofinansowanie z UE
780 817,94 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
koniński
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
1.5. Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest inwestycja złożona z zadań tworzących spójny projekt inwestycyjny, ściśle powiązanych, wzajemnie niezbędnych do realizacji projektu. Obejmuje zakup: 1.Suszarni taśmowej-1 szt.2.Oprogramowania do sterowania i nadzoru procesu suszenia-1 szt.3.Zespołu do spalania (kocioł z wyposażeniem)-1 szt.4.Kondycjonera-1 szt.5.Linii rębaka składającej się z: rębaka, podajnika wibracyjnego, redlera jednostanowiskowego, zbiornika buforowego, podajnika ślimakowego-1 szt.6.Młyna bijakowego-1 szt.7.Urządzenia pelletującego składającego się z: prasy do pelletu-granulatora, chłodnicy, przesiewacza odśrodkowego, przenośnika-1 szt.8.Zespołu pakowania-1 szt.Linia do produkcji pelletu pozwoli zlikwidować zdefiniowane bariery rozwoju przez zwiększenie możliwości produkcyjnych i wzrost konkurencyjności. Zakup środków trwałych i oprogramowania ze względu na swoją innowacyjność, popartą opinią o innowacyjności, gwarantuje osiągnięcie celu, jakim jest wzrost konkurencyjności firmy, dywersyfikację działalności, wprowadzenie nowej usługi -usługowe suszenie biomasy i udoskonalonego produktu-pellet z aktywatorem spalania, pozyskanie nowych odbiorców. Inwestycja pozwala na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań w technologii produkcji oraz na wprowadzenie innowacji procesowej, produktowej, organizacyjnej i ICT. Produktowymi wskaźnikami realizacji tego projektu będą:- Liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie-1 szt.- Liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje-1 szt.- Inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw (dotacje)-1967125,05 zł. – Inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne w projekty w zakresie innowacji lub badań i rozwoju-1967125,05 zł.- Liczba przedsiębiorstw objętych wsparciem w celu wprowadzenia produktów nowych dla rynku-1 szt. – Liczba przedsiębiorstw objętych wsparciem w celu wprowadzenia produktów nowych dla firmy-1 szt. – Liczba zakupionych środków trwałych-7 szt.- Liczba nabytych wartości niematerialnych i prawnych-1 szt.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.