Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

BALMA PLUS biuro pełne innowacji

kategoria
nazwa beneficjenta
FABRYKA MEBLI "BALMA" SPÓŁKA AKCYJNA
wartość projektu
9 987 390,70 zł
dofinansowanie z UE
2 756 915,99 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
poznański
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
1.5. Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest zasadnicza zmiana procesu produkcji i wzrost konkurencyjności Fabryki Mebli BALMA S.A., polegający na wprowadzeniu nowej innowacyjnej marki mebli biurowych BALMA PLUS na rynek europejski. Kolekcja składa się z 237 mebli i akcesoriów, wykorzystywanych do aranżacji wnętrz odpowiadających indywidualnym STYLOM PRACY; w przestrzeni: biurowej: prywatnej, publicznej, społecznej, administracyjnej, itp. W ramach projektu zostaną osiągnięte następujące wskaźniki efekty rzeczowe dla 2017 r.Liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie 1 szt.Liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje 1 szt.Inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw (dotacje) 7 230 474,71 złInwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne w projekty w zakresie innowacji lub badań i rozwoju 0 złLiczba przedsiębiorstw objętych wsparciem w celu wprowadzenia produktów nowych dla rynku 1 szt.Liczba przedsiębiorstw objętych wsparciem w celu wprowadzenia produktów nowych dla firmy 1 szt.Liczba zakupionych środków trwałych 6 szt.• 1 automatyczny magazyn płyt – 879538,66 zł• 2 pilarki panelowe – 1 606 114,06 zł• 1 oklejarka CNC (z funkcjami: oklejarki laserowej, oklejarki klejowej, obcinania nadmiaru obrzeża, formatowania, frezowania, cyklinowania, polerowania, nutowania) – 4 355203,48 zł,• 1 stacja filtrów wraz z instalacją odciągową – 70 000 zł,• 1 sprężarka śrubowa z osuszaczem i mikrofiltrem wraz z instalacją sprężonego powietrza – 74 000 zł,Liczba nabytych wartości niematerialnych i prawnych 1 szt.• 1 oprogramowanie do zarządzania zleceniami -665 395 zł,Zakup dwóch robót budowlanych:• 1 posadzka przemysłowa w automatycznym magazynie płyt z fundamentami pod: maszyny i słupy magazynowe – 222 018,67 zł,• 1 rozbudowa instalacji elektrycznej – 20 673 zł.Razem 7 876 902,87 złOkres realizacji: od 2015-12-08 do 2017-10-11Okres trwałości: 3 lata od ostatniej wypłaty środków

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.