Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój elektronicznych usług publicznych w Mieście i Gminie Pleszew

nazwa beneficjenta
MIASTO I GMINA PLESZEW
wartość projektu
801 176,66 zł
dofinansowanie z UE
628 907,94 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
pleszewski
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W ramach projektu zaplanowano wdrożenie systemu „e-Urząd”, w zakresie którego powstaną 3 usługi on-line na 3 poziomie e-dojrzałości, 1 usługa na poziomie 4 oraz 1 usługa na 5 poziomie. Mieszkańcy będą mogli sprawdzić należności z tytułu podatków i opłat, terminy płatności, dokonać płatności drogą elektr. W ramach systemu powstaną usługi elektr.:-podatek leśny – 3 poziom e-dojrzałości-podatek rolny – 3 poziom-podatek od nieruch. – 3 poziom-opłata za gospodarowanie odpadami – 5 poziom-podatek od środków transport. – 4 poziom.Drugim elementem projektu jest stworzenie systemu „e-Edukacja”, w ramach którego powstaną następujące usługi on-line:-Dziennik elektr.-usprawniający pracę plac. oświatowej w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu nauczania oraz zarządzania danymi Ucznia–3 poziom e-dojrzałości,-Nowoczesna biblioteka szkolna–usługa oferuje szereg wygodnych funkcji obsługi Czytelnika: możliwość sprawdzania stanu konta Użytkownika czy statusu książki–3 poziom,-Nabór do przedszkoli–usługa służąca przeprowadzaniu elektr. rekrutacji do przedszkoli–3 poziom.Zakupione zostanie również oprogramowanie do obsługi arkusza organizacyjnego (koszt niekwalif.)Inwestycja będzie obejmowała placówki:-UMiG Pleszew-ZSP nr 2 w Pleszewie-ZSP nr 3 w Pleszewie-ZSP w Taczanowie Drugim-ZSP w Kowalewie-ZSP w Lenartowicach-Przedszkole nr 1 w Pleszewie-Przedszkole nr 2 w Pleszewie-Przedszkole nr 3 w PleszewiePlanowane efekty rzeczowe (produkty) uzyskane w wyniku realizacji projektu:Liczba uruchomionych systemów teleinformat. w podmiotach wykonujących zadania publiczne- 2 szt.L. usług pub. udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości 3-dwustronna interakcja – 6 szt.L. usług pub. udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4-transakcja – 2 szt.L. podmiotów, które udostępniły on-line infor.sektora pub. – 9 szt.L. udostępnionych online dokum. zawierających infor. sektora pub. – 4 szt.L. zakupionych środków trwałych – 122 szt.L. nabytych wartości niemater. i prawnych – 4 szt.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.