Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój elektronicznych usług publicznych poprzez integrację systemów dziedzinowych Gminy Swarzędz.

nazwa beneficjenta
GMINA SWARZĘDZ
wartość projektu
950 913,00 zł
dofinansowanie z UE
808 276,04 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
poznański
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt jest istotnym strategicznie etapem rozbudowy obecnej infrastruktury teleinformatycznej o nowe rozwiązania aplikacyjne, systemowe oraz sprzętowe, zapewniającym możliwość wdrożenia ilościowo i jakościowo bardziej dojrzałych elektronicznych usług publicznych, opartych o poddane procesowi modernizacji i integracji systemy aplikacyjne „front-office” i „back-office”, wspomagające realizację zadań ustawowych będących w kompetencji Wnioskodawcy. Założeniem generalnym projektu jest wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno obywateli jak i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych on-line. Kluczowym produktem Projektu jest wdrożenie „Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Gminą” (ZSIZG) który zapewni możliwość świadczenia spersonalizowanych usług publicznych 5, 3 i 1 kategorii. Aby zapewnić zgodność z wymaganiami prawnymi oraz świadczyć usługi m.in. rozliczeń podatkowych i informowaniu o załatwieniu sprawy, założenia projektu obejmują wdrożenie elektronicznych usług publicznych w kilku obszarach tematycznych odnoszących się min. do działalności administracji publicznej (jako Wnioskodawcy), w tym działania jednostek organizacyjnych Wnioskodawcy przez zapewnienie rozwiązań aplikacyjnych systemu ZSIZG oraz platformy e-usług dla tego obszaru np. portalu informacyjno-płatniczego dot. planowania i rozliczenia budżetu jako usługę A2A. Fizycznie uruchomiona usł. A2A w Urzędzie Gminy i jednostkach podległych obejmie prowadzenie rozliczeń podatkowych będzie prezentować zawartość rejestrów cząstkowych w formie kwot zagregowanych, czyli ich podsumowania i będzie sporządzane oraz zatwierdzane na szczeblu jednostki w oparciu o przedmiotowe dane. System ma pozwalać na automat. generowanie dokumentów sumarycznych na podstawie zatwierdzonych wcześniej rejestrów cząstkowych w celu zapewnienia spójności pomiędzy kwotami syntetycznymi (dokument sumaryczny), a kwotami analitycznymi (rejestry cząstkowe).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.