Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie zaawansowanych e-usług dla klientów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz jednostek podległych

nazwa beneficjenta
POWIAT GNIEŹNIEŃSKI
wartość projektu
2 369 507,88 zł
dofinansowanie z UE
2 004 177,58 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
gnieźnieński
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem realizacji projektu jest stworzenie systemu zintegrowanej wymiany danych elektronicznych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. Projekt obejmuje swoim zasięgiem urząd i 23 jednostki podległe Starostwa, które dzięki jego realizacji zostaną objęte wspólnym systemem umożliwiającym elektroniczną komunikację, wymianę danych i obieg dokumentów zarówno pomiędzy tymi podmiotami jak i podmiotami zewnętrznymi (z mieszkańcami, przedsiębiorcami o instytucjami państwowymi). Lista podległych jednostek znajduje się w Studium Wykonalności załączonym do niniejszego wniosku o dofinansowanie. Realizacja projektu jest głównym etapem kompleksowego planu pełnej cyfryzacji Starostwa Powiatowego i jego jednostek podległych. W roku 2016 Starostwo zakończyło inwestycję budowy sieci światłowodowych łączących wszystkie ww. jednostki w jedną sieć fizyczną i wraz z punktami styku z sieciami zewnętrznymi (Internet). W ramach niniejszego projektu zaplanowano zakup urządzeń sieciowych i serwerowych wraz z oprogramowaniem systemowym do obsługi wymiany danych w tychże jednostkach, zakup systemów informatycznych organizujących obieg informacji i dokumentów wewnątrz organizacyjnych i publicznych, wdrożenie zintegrowanych systemów i portali internetowych pozwalających klientom tych jednostek na załatwianie spraw publicznych za pośrednictwem sieci internet, wykorzystując również ogólnokrajowe systemy uwierzytalniani i obsług spraw publicznych (e-PUAP). Projekt ten pozwoli na przejście Starostwa na cyfrowy model pracy i obsługi Klientów. Pozwoli to w przyszłości na wprowadzenie kolejnych dziedzinowych usług i spraw publicznych na całkowicie cyfrowy proces obsługi za pośrednictwem sieci Internet.Wskaźniki:- Liczba uruchomionych systemów teleinformatycznych w podmiotach wykonujących zadania publiczne – 1 szt. – Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 -transakcja – 26 szt.- Liczba podmiotów, które udostępniły on-line informacje sektora publicznego – 1 szt.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.