Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych dla powiatu poznańskiego

nazwa beneficjenta
POWIAT POZNAŃSKI
wartość projektu
6 267 271,20 zł
dofinansowanie z UE
4 529 862,50 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
m. Poznań
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Obecnie państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny (pzgik) w powiecie poznańskim jest w znacznym stopniu przechowywany i udostępniany w postaci analogowej. Część pzgik jest udostępniana w postaci cyfrowej. Posiadane i udostępniane zasoby nie są w pełni zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi udostępniania danych przestrzennych. Realizacja niniejszego projektu ma na celu poprawę zaistniałej sytuacji. W związku z powyższym planowane jest wykonanie następujących czynności geodezyjnych w ramach projektu:• Cyfryzacja graficznych analogowych materiałów pzgik• Modernizacja ewidencji gruntów i budynków Ponadto w ramach zadań w projekcie planuje się wykonanie poniższych elementów:• Udostępnienie PZGIK przez Internet z wykorzystaniem e-usług publicznych.• Rozbudowa istniejącej infrastruktury teleinformatycznej oraz oprogramowania GIS.W ramach projektu dokonany zostanie zakup:• Serwer – 3szt• UPS – 1szt• Macierz dyskowa – 1szt• System operacyjny (3 szt) wraz z licencjami dostępowymi -100 szt• Serwer bazy danych (1 szt) wraz z licencjami dostępowymi -100 szt• Oprogramowanie do zarządzania danymi przestrzennymi• Oprogramowanie do zarządzania e-usługamiEfektem rzeczowym realizowanego projektu będzie udostępnienie pzgik w postaci cyfrowej za pomocą usług elektronicznych.Realizacja projektu pozwoli na modernizację, cyfryzację oraz harmonizację zasobów powiatu poznańskiego. Dzięki inwestycji w infrastrukturę teleinformatyczną możliwa będzie rozbudowa obecnej serwerowni.Efekty rzeczowe projektu:Liczba podmiotów, które udostępniły on-line informacje sektora publicznego – 1 sztLiczba zdigitalizowanych dokumentów zawierających informacje sektora publicznego – 609 000 szt.Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja – 4 sztLiczba udostępnionych on-line dokumentów zawierających informacje sektora publicznego – 609 000 sztLiczba zakupionych środków trwałych – 5 sztLiczba nabytych wartości niematerialnych i prawnych – 2 szt

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.