Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Cyfryzacja i modernizacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego miasta Poznania oraz uruchomienie e-usług.

nazwa beneficjenta
MIASTO POZNAŃ
wartość projektu
6 276 237,41 zł
dofinansowanie z UE
5 307 618,78 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
m. Poznań
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem strategicznym projektu jest rozwój gospodarki innowacyjnej i podnoszenie atrakcyjności inwestycyjnej miasta Poznania, w szczególności umożliwienie obywatelom i przedsiębiorcom korzystanie z elektronicznych usług publicznych poprzez stworzenie internetowych modułów informacyjnych, komunikacyjnych, transakcyjnych i konsultacyjnych.W ramach projektu zrealizowane zostaną:• modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 3 obrębów ewidencyjnych,• skanowanie i opisanie metadanymi archiwalnych materiałów geodezyjnych,• uruchomienie e-usług publicznych w zakresie dot.: obsługi sprzedaży przez Internet produktów dla obywateli, obsługi komorników, obsługi rzeczoznawców, spersonalizowanej obsługi geodetów oraz obsługi narad koordynacyjnych,• integracja wykorzystywanych systemów informatycznych,• kontrola techniczna w zakresie jakości danych ewidencji gruntów i budników, • promocja projektu. Efekty rzeczowe projektu:Liczba podmiotów, które udostępniły on-line informacje sektora publicznego – 1 szt.Liczba zdigitalizowanych dokumentów zawierających informacje sektora publicznego – 1 222 768 szt.Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja – 5 szt.Liczba zakupionych środków trwałych – 3 szt.Liczba nabytych wartości niematerialnych i prawnych – 4 szt.Liczba udostępnionych on-line dokumentów zawierających informacje sektora publicznego – 1 222 768 szt.Wzrost zatrudnienia we wspieranych podmiotach – 0 EPCLiczba pobrań/odtworzeń dokumentów zawierających informacje sektora publicznego – 20 000 szt.Liczba osób korzystających z Internetu w kontaktach z administracją publiczną – 6000 Osób/rokW ramach projektu dokonany zostanie zakup specjalistycznych urządzeń skanujących (3 skanery) oraz następującego oprogramowania:• system do opisu dokumentów cyfrowych metadanymi;• rozbudowa oprogramowania GIS w celu uruchomienia i zarządzania e-usługami.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.