Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych oraz rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej Powiatu Szamotulskiego o nowe elektroniczne usługi publiczne

nazwa beneficjenta
POWIAT SZAMOTULSKI
wartość projektu
1 854 072,45 zł
dofinansowanie z UE
1 419 051,57 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
szamotulski
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt obejmuje działania związane z rozbudową infrastruktury technicznej Zintegrowanego SIP oraz Systemu PZGiK o nowe moduły do prowadzenia i udostępniania danych z baz danych PZGIK, budowy rejestrów przestrzennych opartych o dane PZGiK, świadczenia elektronicznych usług publicznych na rzecz klienta Służby Geodezyjnej i Kartograficznej – indywidualnego oraz instytucjonalnego. Zakres planowanych do wdrożenia e-usług obejmie między innymi takie e-usługi jak:Obsługa zgłoszenia pracy geodezyjnej lub kartograficznej.Obsługa wniosków komorników o udostępnienie danych z bazy danych EGiB.Obsługa autoryzowanego dostępu do bazy danych PZGiK w zakresie EGiB.Obsługa powszechnego dostępu do danych baz danych PZGiK w zakresie określonym przez przepisy ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej (IIP), co w szczególności dotyczy danych katastralnych – mapy ewidencyjnej.Udostępniania materiałów w formule tzw. sklepu internetowego.Obsługa wniosków rzeczoznawców majątkowych o udostępnienie danych z bazy danych RCiWN.Obsługa wniosku o uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu.Poza wskazanymi powyżej działaniami dotyczącymi rozbudowy oprogramowania aplikacyjnego Systemu PZGiK dostarczone zostaną nowe komponenty infrastruktury technicznej tego systemu: 3 serwery sprzętowe wyposażone w oprogramowanie systemowe oraz oprogramowanie bazodanowe konieczne do uruchomienia i świadczenia e-usług. Natomiast na potrzeby cyfryzacji zasobu PZGiK zakupione zostanie wielofunkcyjne urządzenie szerokoformatowe (A0+), celem zwiększenia efektywności realizowanych przez Wnioskodawcę czynności administracyjnych. Przeprowadzona zostanie również modernizacja ewidencji gruntów dla 4 gmin celem dostosowania do obowiązujących przepisów oraz modernizacja osnowy geodezyjnej. Planowane efekty rzeczowe projektu to osiągnięcie 5 wskaźników kluczowych oraz 2 wskaźniki specyficzne dla projektu. Szczegółowy zakres projektu odzwierciedlają tabele 4.1 i 5.1.1 wniosku.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.