Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Utworzenie i doposażenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Opalenicy

nazwa beneficjenta
GMINA OPALENICA
wartość projektu
703 017,85 zł
dofinansowanie z UE
597 565,17 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
nowotomyski
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Projekt zakłada utworzenie w gminie Opalenica 48 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3. Miejsca te zostaną utworzone w nowopowstałym obiekcie zespołu przedszkolno-żłobkowego w mieście Opalenica. W obiekcie zaplanowano utworzenie i doposażenie trzech oddziałów żłobkowych oraz zapewnienie ich funkcjonowania przez 12 miesięcy (po zakończeniu projektu Wnioskodawca gwarantuje dalsze funkcjonowanie miejsc żłobkowych przez kolejne co najmniej 2 lata). Zaplanowano zagospodarowanie podwórza przy budynku poprzez montaż urządzeń placu zabaw.Obiekt zaprojektowany został w sposób umożliwiający rozdzielenie części żłobkowej i przedszkolnej, w sposób gwarantujący niezakłócone funkcjonowanie obu placówek.Projekt stanowi odpowiedź na potrzebę wsparcia osób których aktywność zawodowa jest utrudniona z powodu konieczności sprawowania opieki nad dzieckiem do lat 3 oraz osób które przebywają na urlopach macierzyńskich i wychowawczych z powodu konieczności opieki nad dzieckiem.Projekt zakłada:1) objęcie wsparciem 48 osób opiekujących się dziećmi w wieku do lat 3.2) utworzenie 48 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.3) objęcie wsparciem 10 osób pracujących, 28 os. biernych zawodowo, 10 os. bezrobotnych poprzez zapewnienie opieki nad dzieckiem do lat 3.4) powrót 15 osób na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem/wychowaniem dziecka.Projekt będzie realizowany poprzez następujące działania:1) Utworzenie 3 nowych oddziałów żłobkowych, 48 miejsc.2) Wyposażenie w meble i doposażenie oddziałów w pomoce dydaktyczne, zabawki i sprzęt specjalistyczny i audiowizualny.3) Zagospodarowanie podwórza przy budynku, organizacja placu zabaw.4) Zapewnienie bieżącego funkcjonowania.W trakcie realizacji biuro projektu będzie mieściło się w siedzibie Wnioskodawcy.Wnioskodawca będący jednostką sektora finansów publicznych gwarantuje zabezpieczenie środków budżetowych na funkcjonowanie utworzonych oddziałów również po zakończeniu projektu.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.