Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

„Utworzenie 75 miejsc przedszkolnych w nowej bazie lokalowej - budowa obiektu - Publicznego Przedszkola w Opatówku”.

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA OPATÓWEK
wartość projektu
5 301 767,26 zł
dofinansowanie z UE
999 999,99 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
kaliski
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W ram.proj.zał.wybudowanie w l.2016-17,w m.Opatówek przy ul.Szkolnej i oddanie do użytkowania,zaprojektowanego zg.z zasadą uniwersalnego projekt.w pełni dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych,w postaci 1wspartego obiektu infrastruktury przedszkolnej z potencjałem 200 miejsc do którego uczęszczać będzie w ramach 8oddziałów min.175 dzieci.Zaplanowano wykonanie prac ogólnobudowlanych,instalacyjnych,rozbiórkowych,a także zakup i montaż wyposażenia użytkowego budynku przedszkola,kuchni i utworzenie placu zabaw,zgodnie z warunkami aktualnej decyzji o pozwolenie na budowę,projektem budowlanym, przedmiotem ogłoszonego w dn.14.04.2016r.przetargu nieograniczonego.Powstanie infrastruktura przedszkolna:-dwukondygnacyjna o kubat.9990m3 i wys.bud.12,56m2-z rzutem w kszt.lit.L o dłuż.bok.46,97mx30,92m-z przeznaczeniem na prowadzenie zajęć przedszkolnych w ram.8oddz.-z pełnym zapleczem kuchennym i jadalnią mieszczącą jednocześnie dzieci z 4 oddziałów-z 2 klatkami schodowymi w tym jedna przy wejściu głównym z schodową platformą elektryczną dla os.niepełnosprawnych-z dostępnym na:parterze blokiem żywieniowym,szatniami,2salami dla dzieci,kotłownią,piętrze zespołem pomieszczeń admin. gospodarczych i 6 salami dla dzieci.-umożliwia przyjęcie dzieci niepełnosprawnych również poruszających się na wózkach i dostosowana dla 3-4 latków.Efekty rzeczowe:- Liczba wspartych obiektów infrastruktury przedszkolnej–1szt. – Potencjał objętej wsparciem infrastruktury w zakresie opieki nad dziećmi lub infrastruktury edukacyjnej–200osóbPlanowane do realizacji zadania są zg.z proj.komplement.do real. przez Gm.Opatówek z WRPO 2014 z Pod.8.1.1,w którym założono utworzenie dodatkowych 3 oddziałów po 25 dzieci każdy w strukturze funk. nowych miejsc pracy(2naucz.i 3woźne)tworząc tym samym dobrą jakościowo ofertę edukacyjną -zgodnie z potrzebami/trendami demograficznymi,real. w nowym obiekcie,przez min.5 lat dając gwarancję zach. miejsc przedszkolnych i zatrudnienia.C.d w SW p.III.1Charakter.projektu.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.