Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Utworzenie nowych oddziałów przedszkolnych w ramach budowy Zespołu Przedszkolno-Żłobkowego w Opalenicy

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA OPALENICA
wartość projektu
6 196 163,13 zł
dofinansowanie z UE
999 694,81 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
nowotomyski
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest budowa nowego obiektu na działkach ew. nr 1225/6 i 1227/9 przy ul. Zamkowej w Opalenicy – Zespołu Przedszkolno-Żłobkowego w Opalenicy, w którym utworzone zostanie 5 nowych oddziałów przedszkolnych. Utworzone zostaną: dwa oddziały dla 3-latków (łącznie 50 miejsc), dwa oddziały dla 4-latków (łącznie 50 miejsc) – co jest komplementarne ze złożonym wnioskiem w ramach Poddziałania 8.1.1, oraz jeden oddział dla 5-6-latków (łącznie 25 miejsc). Produktem projektu będzie: 1 wsparty obiekt infrastruktury przedszkolnej – Zespół Przedszkolno-Żłobkowy, mający potencjał w zakresie edukacji i opieki nad dziećmi 125 nowych miejsc. Budowa infrastruktury rozpoczęła się w kwietniu 2016r. i zostanie ukończona do I kwartale 2017 r. Do wymaganej obsługi nowych oddziałów zatrudnionych zostanie 14 osób. Ponadto w zakresie komplementarności z wnioskiem 8.1.1 realizowane będą 4 typy zajęć dodatkowych dla dzieci: logopedyczne, muzyczne, gimnastyczne oraz z psychologiem. Powstały Zespół Przedszkolno-Żłobkowy w Opalenicy stanowić będzie nową jednostkę organizacyjną Gminy Opalenica. Zakres rzeczowy projektu obejmuje prace infrastrukturalne (w tym:prace budowlane,montaże kompleksowych instalacji sanitarnych,elektrycznych i teletechnicznych,wykończeniowe i zagospodarowanie terenu wraz z placem zabaw) oraz promocję projektu (tablice informacyjna i pamiątkowa). Dla rzetelnego podziału kosztów inwestycji na te związane z budową część żłobkowej i części przedszkolnej oraz wyodrębnienia faktycznych kosztów utworzenia nowych oddziałów przedszkolnych posłużono się podziałem proporcjonalnym w odniesieniu do planowanej liczby dzieci w poszczególnych funkcjach obiektu. Zaplanowana liczba dzieci korzystających ze żłobka wynosi łącznie 48, z przedszkola wynosi łącznie 125. Łączna liczba dzieci dla których przewidziany jest obiekt wynosi 173. Przyjęto proporcję, w której 48 dzieci „żłobkowych” stanowi 27,75% z liczby 173 dzieci korzystających z obiektu, przedszkolaki stanowią 72,25%

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.