Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Budowa hali produkcyjnej i zakup środków trwałych niezbędnych do wdrożenia innowacyjnej technologii produkcji nowatorskich systemów filtracji oraz urządzeń transportowych o dużej wydajności, kluczem do wzrostu konkurencyjności firmy AgrAlex Sp. z o.o. z Redła.

kategoria
nazwa beneficjenta
AGRALEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
11 070 000,00 zł
dofinansowanie z UE
4 000 000,00 zł
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
świdwiński
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
działanie
1.5. Inwestycje przedsiębiorstw wspierające rozwój regionalnych specjalizacji oraz inteligentnych specjalizacji
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest wdrożenie w firmie Agralex nowej, nieznanej do tej pory w branży obróbki metalu i produkcji urządzeń rolniczych, technologii produkcji systemów filtracji oraz urządzeń transportowych o wydajności pow. 300 t/h. Technologia ta jest wynikiem prac B+R prowadzonych przez zespół badawczy Spółki. Wdrożenie tej technologii do przedsiębiorstwa pozwoli na wprowadzenie na rynek polski oraz zagraniczny dwóch wymienionych wyżej produktów, których konstrukcja będzie idealnie odwzorowywać koncepcję i specyfikację nadaną przez zamawiającego. Obecnie konstrukcje tego typu urządzeń musiały być upraszczane i dostosowywane nie do potrzeb klienta, a do możliwości technicznego ich wykonania. Ponadto, dzięki opracowanej nowej technologii wzrośnie wytrzymałość urządzeń oraz obniży się koszt produkcji. Wprowadzenie na rynek rodzimy i zagraniczny dwóch nowatorskich produktów będzie możliwe dzięki nabyciu niezbędnych środków trwałych (automatyczna linia tnąco–gnąca(1 szt.), linia montażowa wraz z narzędziami montażowymi(1 szt.), regały montażowe(8 szt.), prasa krawędziowa(1 szt.), automat spawalniczy(1szt.) sprężarkownia(1szt.)) oraz budowie hali produkcyjnej(pow. 2.190,51m2), w której zostanie zlokalizowana produkcja. W części montażowej hali zainstalowane zostanie wewnętrzny system suwnic, który pozwoli na transport gotowych elementów konstrukcyjnych z części produkcyjnej do części montażowej. Wdrożenie projektu będzie przebiegało zgodnie z wytycznymi IZ w tym zakresie. W szczególności wybór wykonawców/dostawców będzie przebiegał zgodnie z zasadą konkurencyjności. Powołany zostanie zespół zarządzający inwestycją, którego zadaniem będzie nie tylko prawidłowe dokonywanie zamówień i rozliczenie inwestycji, ale także monitoring wskaźników produktu i rezultatu. Etapy projektu: 1 Wybór wykonawcy hali 2 Budowa hali 3 Wyrób dostawców środków trwałych 4 Zakup, instalacja środków trwałych 5 Zatrudnienie nowych pracowników.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.