Egzaminy certyfikujące IT na terenie województwa zachodniopomorskiego
Celem głównym projektu jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych w ramach zawodów deficytowych IT dla 1410 (w tym 423 K 987 M) osób dorosłych w wieku powyżej 18 roku życia, z terenu woj. zachodniopomorskiego (tj. osób pracujących, uczących się lub zamieszkujących na obszarze woj. zachodniopomorskiego w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego), które zainteresowane są z własnej inicjatywy zdobyciem, uzupełnieniem lub podnoszeniem kwalifikacji zawodowych w okresie 01.01.2018 – 30.09.2019. Minimum 10% grupy docelowej projektu stanowić będą osoby niepełnosprawne (141 os. w tym 42 K, 99 M). Efektem realizacji projektu będzie uzyskanie kwalifikacji IT potwierdzone przez certyfikaty, przez co najmniej 80% UP ( tj. 1128 os. w tym 338 K, 790 M) ), z czego co najmniej 113 os. (w tym: 34 K, 79 M) stanowić będą os. niepełnosprawne. Cel główny oraz rezultaty projektu zostaną osiągnięte poprzez stworzenie ścieżek certyfikacyjnych w ramach 9 specjalności dotyczących następujących zawodów deficytowych IT w województwie zachodniopomorskim: „Administratorzy systemów komputerowych”, „Programiści aplikacji” i „Inżynierowie telekomunikacji”. Ścieżki certyfikacyjne stworzone zostały w oparciu o własne 12 letnie doświadczenie na rynku IT, konsultacje z podmiotami otoczenia społeczno-gospodarczego oraz analizę desk research. Wszystkie certyfikaty w ramach projektu posiadają międzynarodowy zasięg oraz reprezentują najwyższą światową jakość, a także są wysoko cenione przez pracodawców. Wskaźniki rezultatu są adekwatne dla pomiaru założonych celów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.