Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Urzędy dostepne on-line

kategoria
nazwa beneficjenta
STIWEK FUNDACJA NA RZECZ SPOŁECZEŃSTWA, TOLERANCJI, INTEGRACJI, WOLNOŚCI, EDUKACJI, KULTURY
wartość projektu
1 947 845,52 zł
dofinansowanie z UE
1 633 493,52 zł
Województwo
dolnośląskie
opolskie
Powiat
dzierżoniowski
górowski
milicki
oleski
opolski (opolskie)
średzki (dolnośląskie)
świdnicki (dolnośląskie)
wołowski
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Projekt zakłada wsparcie dla 8 jednostek samorządu terytorialnego (JST) woj.dolnośląskiego, 2 opolskiego oraz 221 pracowników tych JST poprzez:

1. Wdrożenie rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami w obszarze podatków i opłat lokalnych w zakresie:

  • elektronizacji procesu obsługi podatkowej przez uruch.60 nowych usług na ePUAP,
  • poprawy dostępności do info o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy przez wdrożenie modułu Śledź sprawę w BIP w 10 JST, wdrożenie Portalu Mieszkańca/Przedsiębiorcy z dostępem do informacji dot.załatwiania spraw podatkowych i opłatowych i usprawnienie zarządzania informacją przekazywaną klientowi drogą elektroniczną w 10 JST oraz elektronizację i udostępnienie rejestrów w w/w obszarze,
  • usprawnienia procesu zarządzania usługami w zakresie podatków i opłat przez wdrożenie narzędzi informatycznych pozwalających na elektronizację komunikacji dot.spraw podatkowych wewnątrz urzędów, umożliwiających prowadzenie długofalowej polityki fiskalnej doskonalącej obsługę przedsiębiorcy i generującej dochody JST w 10 JST,
  • doskonalenie kompetencji pracowników (133os) 10 JST w obszarze opłat i podatków w tym świadczenia e-usług.

2. Wdrożenie rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami w obszarze zarządzania nieruchomościami, w zakresie:

  • rozwiązań poprawiających dostęp do usług przez uruchomienie 30 e-usług w w/w obszarze w 10 JST,
  • rozwiązań poprawiających dostęp do info o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje przez opracowanie kart nieruchomości i udostępnienie ich w Portalu Mieszkańca/Przedsiębiorcy-10 JST,
  • udostępnienie rejestrów dot.zarządzania nieruchomościami -3JST,
  • procedur zarządczych w tym obszarze,
  • doskonalenie kompetencji kadr 10 JST (88os) w tym obszarze, w tym dot.modeli i zasad tworzenia mieszkań wspomaganych i obsługi usług administracyjnych w tym zakr.

W 10 JST zostanie też wdrożone narzędzie do monitorowania satysfakcji klienta z realizacji usług w obszarze podatki i opłaty lokalne i zarządzanie nieruchomościami.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.