Zwiększenie poziomu internacjonalizacji Przedsiębiorstwa HUBERTUS COLLECTION poprzez udział w wydarzeniach o charakterze międzynarodowym na rynku polskim i na rynkach zagranicznych.
Przedmiotem projektu jest wzrost internacjonalizacji firmy HUBERTUS COLLECTION-zwiększenie poziomu handlu zagranicznego. Przewiduje się rozpoczęcie realizacji projektu w terminie: 03.12.2017; zakończenie rzeczowej realizacji projektu w terminie: 28.07.2019, termin zakończenia finansowej realizacji projektu to 31.10.2019. Rynki docelowe projektu: Niemcy, Austria. HUBERTUS COLLECTION weźmie udział w 1 misji gospodarczej i w 11 targach. Projekt będzie wdrażany etapowo, udział firmy w wydarzeniach gospodarczych przedstawia się następująco: – targi: Jagen u. Angeln Dresden 24-26.08.2018 – targi: Iwa, Norymberga, NIEMCY 2019 – targi: Knieje, POLSKA 2018, 09-11.02.2018 – targi: Reiten Jagen Fischen, Erfurt, NIEMCY 2019, 03.2019 – misja: INDYWIDUALNA MISJA GOSPODARCZA, NIEMCY, I połowa 2018 – targi: Iwa Norymberga, NIEMCY 2018, 09-12.03.2018 – targi: Reiten Jagen Fischen, Erfurt, NIEMCY 2018, 16-18.03.2018 – targi: Hubertus Expo, POLSKA 2018, 06-08.04.2018 – targi: Jagd Angeln Leipzig, NIEMCY 2018, 06-08.11.2018 – targi: Jagd & Hund Dortmund, NIEMCY 2019 – targi: ExpoHunting, POLSKA 2019, 5-7.04.2019 – targi: Hohe Jagd & Fischerei Salzburg, AUSTRIA 2019 Działania przedstawione w projekcie są zgodne ze Strategią rozwoju przedsiębiorstwa uwzględniającą plan rozwoju działań eksportowych i harmonogram planowanych działań eksportowych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.