Wzrost eksportu firmy JUST FUN poprzez udział w targach o charakterze międzynarodowym i misjach gospodarczych na rynkach zagranicznych
Przedmiotem projektu jest wzrost internacjonalizacji firmy JUST FUN-zwiększenie poziomu handlu zagranicznego. Przewiduje się rozpoczęcie realizacji projektu w terminie: 03.07.2017; zakończenie rzeczowej realizacji projektu w terminie: 30.11.2019, termin zakończenia finansowej realizacji projektu to 31.12.2019. Rynki docelowe projektu: Niemcy, Chiny, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone (nie wyklucza się też pozyskania partnerów z innych krajów na skutek wzięcia udziału w działaniach na rynku chińskim, niemieckim, brytyjskim i amerykańskim). JUST FUN weźmie udział w dwóch misjach gospodarczych oraz w ośmiu imprezach targowo-wystawienniczych. Projekt będzie wdrażany etapowo, udział firmy w wydarzeniach gospodarczych przedstawia się następująco: -Udział w targach: SPIELWARENMESSE 2018 Norymberga Niemcy -Misja gospodarcza: Chiny 2018, spotkania z partnerami -Udział w targach: SPOGA GAFA 2018 Kolonia Niemcy -Udział w targach: GLEE 2018 Birmingham Wielka Brytania -Udział w targach: GaLaBau 2018 Norymberga Niemcy -Udział w targach: NRPA 2018, Stany Zjednoczone -Misja gospodarcza: Chiny 2019, spotkania z partnerami -Udział w targach: SPOGA GAFA 2019 Kolonia Niemcy -Udział w targach: NRPA 2019, Stany Zjednoczone -Udział w targach: FSB 2019, Kolonia Niemcy. Działania przedstawione w projekcie są zgodne ze Strategią rozwoju przedsiębiorstwa uwzględniającą plan rozwoju działań eksportowych i harmonogram planowanych działań eksportowych.[…]
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.