Opracowanie strategii rozwoju, stworzenia sieci sprzedaży firmy Timberart na rynkach zagranicznych.
Przedmiotem projektu jest opracowanie strategii wdrożenia na rynek w postaci krótkoseryjnych produktów drewnianych na indywidualne zamówienie z możliwością własnego projektowania. Timberart, jako producent wyrobów z drewna, i wszelkiej galanterii drewnianej jest firmą z wieloletnim doświadczeniem. Posiada sprawdzonych podwykonawców jak również własne zasoby technologiczne. Spółka nie posiada odpowiednich kompetencji biznesowych do wprowadzania na rynek nowych produktów. Opracowany w ramach projektu biznesplan wraz z modelem finansowym umożliwi przygotowanie realnej strategii wdrożenia. Dokumenty te wskażą na możliwe scenariusze działania wraz z źródłami finansowania oraz bazą potencjalnych odbiorców i dostawców towarów i usług. Projekt zawiera w sobie również konieczność opracowania dokumentacji funkcjonalno technicznej zgodnej ze standardami zarządzania, jakością i certyfikacji CE. Wnioskodawca nie posiada kompetencji obejmujących zagadnienia ochrony watowości niematerialnych i prawnych, dlatego niezbędnym elementem opracowywanej strategii będzie strategia patentowa pozwalająca zabezpieczyć know how i logo. Ważnym elementem, w strategii niezbędnej dla skutecznego wdrożenia swoich zamiarów dla wnioskodawców jest przygotowanie optymalizacji procesu w niej zachodzących by zmniejszyć ryzyko niepowodzenia poprzez ujęcie ich w jednolity model zarządzania.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.