Elektroniczne usługi publiczne - e-administracja dla Gminy Kluczbork, Powiatu Kluczborskiego i Powiatu Oleskiego
Przedmiotem projektu jest wdrożeniu e-usług administracyjnych w jednostkach samorządu terytorialnego – Powiecie Kluczborskim, Gminie Kluczbork i Powiecie Oleskim – oraz modernizacja infrastruktury informatycznej tych podmiotów poprzez zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.
W ramach projektu wdrożone zostanie oprogramowanie usprawniające pracę urzędów poprzez wprowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów, elektronicznego rejestru korespondencji oraz elektronicznego biura obywatela – platformy e-usług publicznych, umożliwiającej obsługę przez obywateli większości spraw w starostwie powiatowym czy też w urzędzie miejskim poprzez Internet, z wykorzystaniem między innymi płatności elektronicznych.
Zostaną uruchomione e-usługi umożliwiające klientom zastąpienie tradycyjnych form kontaktu, a co za tym idzie zmniejszenie czasochłonności załatwiania spraw.
Okres realizacji projektu: 2018-01-28 – 2020-12-30
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.