Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Innowacyjna usługa archiwizacji dokumentacji handlowo-księgowej

nazwa beneficjenta
BINEXT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
608 850,00 zł
dofinansowanie z UE
369 000,00 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
sanocki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
działanie
1.4. Wsparcie MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem głównym projektu jest stworzona nowej e-usługi, działającej w trybie software-as-a-service. Dzięki jej wdrożeniu stworzony zostanie nowy, unikalny sposób archiwizacji dokumentów księgowych. System będzie miał za zadanie wspomóc proces obiegu dokumentów w organizacji. Wpłynąć na to mają m.in.: sprawna i szybka archiwizacja dokumentów w formie papierowej, do których dostęp będzie można uzyskać zarówno z poziomu aplikacji jak i systemu ERP; uproszczenie procedury gromadzenia i przekazywania informacji pomiędzy poszczególnymi działami firmy.W przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, które po zeskanowaniu dokumentu pozwalają na jego odczytanie i dodanie wersji elektronicznej bezpośrednio do rejestrów VAT, nasza aplikacja pozwala w prosty sposób na poziomie np. sekretariatu na archiwizację dokumentów zakupowych / magazynowych z jednoczesnym dodaniem ich do bazy danych programu ERP. Pozwoli to na dostęp do zeskanowanych dokumentów dla innych działów (handel, magazyn, księgowość, zarząd) a nie jedynie działu księgowego. Aplikacja synchronizuje się z bazą danych systemu ERP i pozwala na dodanie nowych zapisów bezpośrednio do systemu ERP.Program będzie zbudowany na zasadzie modułowej – dostępny będzie moduł do dodawania zeskanowanych dokumentów do bazy danych oraz moduł umożliwiający tylko ich podgląd. Aplikacja po stronie klienckiej zainstalowanej na komputerze, łączy się z serwerem (chmurą), na którym jest zainstalowane oprogramowanie ERP i podpina się do istniejącej bazy. Oprócz aplikacji SaaS system będzie posiadał możliwość instalacji aplikacji mobilnej zintegrowanej z aplikacją SaaS (aplikacja na Android – obecnie najpopularniejszy w grupie docelowej system operacyjny na urządzenia mobilne).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.