Wzrost efektywności przedsiębiorstwa Ecopartner poprzez wdrożenie systemu zdalnego zarządzania i automatyzacji procesów biznesowych wraz z niezbędną infrastrukturą IT
Celem niniejszego projektu jest zwiększenie efektywności Ecopartner poprzez wdrożenie systemu zdalnego zarządzania i automatyzacji procesów biznesowych wraz z niezbędną infrastrukturą IT. Podstawowym problemem Wnioskodawcy jest fakt, iż obecnie firma korzysta z dwóch niekompatybilnych programów: Program WF-Mag (program magazynowo handlowy) oraz program Access, czego wynikiem są liczne problemy w realizacji procesów m.in. produkcji, dostaw, sprzedaży, serwisu czy komunikacji. Dzięki wdrożeniu „szytego na miarę” systemu ERP Ecopartner znacząco usprawni te procesy. Działalność Ecopartner obejmuje przede wszystkim sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, a także odbiór zużytych tuszy i tonerów oraz zużytego sprzętu. Ecopartner obsługuje prawie 1000 firm i instytucji z całej Polski, w których miesięcznie obsługuje wydruk ponad 3 milionów stron. Obecnie firma wprowadza na rynek usługę zarządzania drukiem.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.