Wdrożenie Wirtualnego Biura Obsługi Klienta szansą trwałego rozwoju
Projekt zakłada stworzenie Wirtualnego Biura Obsługi Klienta. Dzięki niemu będzie możliwy wzrost aktywności gospodarczej i rozwój przedsiębiorstwa. Działanie to ma charakter inwestycji początkowej i pozwoli wdrożyć innowację produktową polegającą na udoskonaleniu procesu sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Internetu. Jedno z najnowszych rozwiązań w postaci platformy B2B w pełnej wersji wraz dedykowanymi dla klientów dodatkowymi funkcjonalnościami, min.: kalkulatorem produktu gotowego, programem lojalnościowym czy dołączanymi deklaracjami zgodności pozwolą Spółce zautomatyzować i zoptymalizować procesy biznesowe. Wzrost przedsiębiorczości, umocnienie potencjału Spółki i zwiększenie konkurencyjności to bezpośrednie efekty projektu. Całość zrealizowana zostanie przy zasadnej, rozsądnej i odpowiedniej wysokości kosztów w celu uzyskania maksymalnej efektywności projektu. Wirtualne Biuro zapewni obecnym klientom wysoki komfort pracy a nowych klientów skusi do rozpoczęcia współpracy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.