Zwiększenie dostępu do infrastruktury sportowej i dydaktycznej na terenie Gminy Ruda Maleniecka
Głównym celem projektu opisanego w niniejszym dokumencie jest podniesienie jakości i konkurencyjności kapitału ludzkiego i społecznego poprzez zapewnienie wysokiej jakości kształcenia oraz dostęp do nowoczesnej dobrze wyposażonej infrastruktury sportowej na terenie gminy Ruda Maleniecka. Projekt będzie polegał na: 1. Przebudowie, nadbudowie i rozbudowie sali gimnastycznej w Zespole Publicznych Placówek Oświatowych w Rudzie Malenieckiej o trybuny i zaplecze socjalne wraz z niezbędną infrastruktura techniczną. 2. Zakupie nowoczesnego (innowacyjnego) sprzętu/wyposażenia/pomocy dydaktycznych w Zespole Publicznych Placówek Oświatowych do: • pracownia matematycznej, • pracownia matematyczno-fizyczna, • pracownia informatyczna, • pracownia geograficzna, • pracownia biologiczno-chemiczna. WSKAŹNIKI: 1. Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami-1-projekt uwzględnia podjazdy dla osób niepełnosprawnych, w drzwiach nie projektuje się schodów, progów większych niż 2cm. 2.Potencjał objętej wsparciem infrastruktury w zakresie opieki nad dziećmi lub infrastruktury edukacyjnej -254 3. Liczba wspartych obiektów infrastruktury edukacji ogólnej -1 Cele projektu oraz zaplanowane w nim do realizacji działania są zgodnie z celami szczegółowymi wyznaczonymi dla 7 Osi Priorytetowej RPO WŚ 2014-2020 oraz z celami szczegółowymi zdefiniowanymi dla Działania 7.4. Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej- Poprawiona dostępność infrastruktury szkolnictwa zawodowego oraz szkół.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.