Zwiększenie aktywności fizycznej uczniów oraz poszerzenie i rozwijanie kompetencji w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Gminie Brody
Celem gł. projektu jest budowanie i rozwinięcie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw a także ukierunkowanie zainteresowań 130(63DZ,67CH) uczniów z klas IV-VII Szkół Podstawowych, które prowadzi Gmina Brody, ze szczególnym uwzględnieniem 31(17DZ,16CH) ucz. ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w okresie I 2018-XII 2018 poprzez organizowanie pozalekcyjnych i pozaszkolnych zajęć dodatkowych, doradztwa edukacyjno- zawodowego, wsparcia psychologiczno-pedagogicznego, prowadzonych z wykorzystaniem aktywizujących metod nauczania i nowoczesnych narzędzi edukacyjnych (TIK) oraz e-podręczników (oprac. ze środków EFS, które zostały dopuszczone do użytku szkolnego przez MEN), z uwzględnieniem równych szans dla DZ i CH. Projekt przyczyni się do osiągnięcia celu szczeg.Priorytetu Inwestycyjnego. Wskaźniki rezultatu: 1.Liczba ucz, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu – 130(63DZ,67CH), 2.Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu – 34 (30K,4M). Kwota dofinansowania: 572 474,50zł. oraz wkład własny: 89340,00zł.(13,5% wartości projektu). Dane adresowe SP: 1. Szkoła Podstawowa w Brodach, ul. Szkolna 77, 27-230 Brody 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Dziurowie, ul. Słoneczna 1 27-230 Brody 3 Zespół Szkolno – Przedszkolny w Lubieni , ul. Iłżecka 20. 27-230 Brody. Okres realizacji: 01.01.2018 – 31.12.2018r. Obszar realizacji: woj. świętokrzyskie, pow. starachowicki, gm. Brody.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.