Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

E-urząd - wdrożenie systemu e-usług publicznych w Gminie Pasłęk.

nazwa beneficjenta
GMINA PASŁĘK
wartość projektu
1 446 265,29 zł
dofinansowanie z UE
1 229 325,50 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
elbląski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Istotą projektu jest wdrożenie elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji w Gm. Pasłęk oraz zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych on-line. W ramach projektu powstanie system elektronicznych usług publicznych, które będzie stanowiło dedykowany portal dla klientów urzędu oraz innych jednostek organizacyjnych gminy. Oferowane w ramach portalu usługi będą równoważne co do wykonywanych usług w standardowym trybie, jednakże cały proces będzie się odbywał automatycznie z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych, bez konieczności osobistej wizyty interesanta w wybranej placówce. Portal Klienta będący centrum usług publicznych będzie udostępniał informacje spersonalizowane, przeznaczone dla konkretnych podmiotów i obywateli. W ramach portalu będzie można skierować interesanta na dedykowane formularze elektroniczne udostępnione na platformach elektronicznych usług publicznych ePUAP. Dodatkowo istotną zaletą portalu będzie możliwość indywidualnego informowania interesantów o postępach spraw administracyjnych. W ramach projektu zostaną udostępnione: 4 usługi na 5 poz. dojrzałości; 2 usługi na 3 poz. dojrzałości; 1 usługa wewnątrzadministracyjna Realizacja projektu podzielona została na następujące zadania: 1. Przygotowanie projektu do realizacji 2. Zakup infrastruktury informatycznej 3. Uruchomienie e-Usług i wdrożenie systemu e-Urząd 4. Działania promocyjno-informacyjne 5.Szkolenia użytkowników i administratorów 6.Nadzór nad realizacją projektu Projekt stanowi odp. na zidentyfikowane braki i potrzeby oraz uwarunkowania rynkowe i środowiskowe i obejmuje wprowadzenie e- usług. Tym samym inwestycja wpisuje się w założenia OP 3 w zakresie wzmocnienie zastosowania TIK w usługach publicznych poprzez rozwój e-usług sektora publicznego. Głównymi odbiorcami rezultatów projektu będą mieszkańcy i przedsiębiorcy posiadający swoje centrum życiowe na terenie Gminy Pasłęk oraz odbiorcy instytucjonalni – pracownicy JST.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.