Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Masz pomysł - masz firmę IV

nazwa beneficjenta
STOWARZYSZENIE "CENTRUM ROZWOJU EKONOMICZNEGO PASŁĘKA"
wartość projektu
10 224 938,77 zł
dofinansowanie z UE
8 691 197,95 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
braniewski
elbląski
m. Elbląg
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
10.3. Rozwój samozatrudnienia
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Cel projektu to nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu uruchomienia i prowadzenia działalności gospodarczej przez 250 osób pozostających bez pracy z pow. elbląskiego i m. Elbląg, pow. braniewskiego w wyniku szkoleń oraz 4h/os specjalistycznego szkolenia indywidualnego św. po szkol. a następnie wsparcia finansowego i utworzenie 231 firm i 235 miejsc pracy w wyniku udzielenia dotacji inwestycyjnej oraz finansowego wsparcia pomostowego i wsparcia pomostowego w postaci usługi indywidualnych specjalistycznych szkoleń do 04.2020r. Grupą docelową projektu jest 250 osób (125K/125M), powyżej 29r. życia, z powiatu braniewskiego, elbląskiego i m. Elbląg, należące do jednej z następ. grup: os. bezrobotne, nieaktywne /bierne zawodowo znajd. się w szczególnie trudnej sytuacji tj. spełniające co najmniej jeden z poniższych warunków: os. powyżej 50r. życia, kobiety, os. z niepełnosprawnościami, długotrwale bezrobotne (pow. 12 m-cy), os. nisko wykwalifikowane (ISCED3 włącznie) zamierzające rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej. Realizowane zadania: 1. Rekrutacja uczestników/-czek projektu będzie przebiegała w podziale na V etapów. 2. Wsparcie szkoleniowo-doradcze poprzedzające uruchomienie dział gosp. Ze szkoleń i indywidualnych specjalistycznych szkoleń skorzysta 250 K i M. 3. Przyznanie/wydatkowanie środków finan. na rozp. dział.i gosp.w wys. śr. 25 496,22zł na 1 osobę. Bezzwrotne wsparcie finansowe otrzyma 231 K i M. 4. Wsparcie pomostowe: finansowe i doradczo szkoleniowe. Finansowe dla 231 firm w wysokości 1000zł miesięcznie na 1 firmę przez 12m-cy i doradczo szkoleniowe dla 231 firm w ilości 8h indywidualnych specj. szk. dla każdego nowego przedsiębiorcy. Produkty: Liczba osób pozostających bez pracy, które otrzymały bezzwrotne środki na podjęcie dział. gosp. w programie – 231os. Rezultaty: Liczba utworzonych miejsc pracy w ramach udz. z EFS środków na podjęcie dział. gosp. – 235 nowych miejsc pracy.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.