Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wzrost konkurencyjności Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego "TRANS - KOL" Zenon Sobczak poprzez poprawę efektywności energetycznej.

kategoria
nazwa beneficjenta
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE TRANS-KOL ZENON SOBCZAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
wartość projektu
2 805 992,39 zł
dofinansowanie z UE
1 124 117,81 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
kolski
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
1.5. Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

1.LICZBA ZAKUPIONYCH ŚRODKÓW TRWAŁYCH: -podnośniki samochodowe 2 sztuki, -montażownica dla samochodów osobowych 1 sztuka, -montażownica dla samochodów ciężarowych 1 sztuka, -wyważarka dla samochodów osobowych 1 sztuka, -wyważarka dla samochodów ciężarowych 1 sztuka, -sprężarka śrubowa 1 sztuka, -instalacja fotowoltaiczna o mocy 35 kWp każda (70 kWp łącznie) 2 sztuki. Razem liczba zakupionych środków trwałych 9 sztuk. Wydatki (oprócz instalacji fotowoltaicznej) obejmować będą działania z zakresu modyfikacji procesów technologicznych (serwisowanie pojazdów). 2. DODATKOWA ZDOLNOŚĆ WYTWARZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH – dzięki zakupie i montażu 2 sztuk instalacji fotowoltaicznych (moc 1 szt. to 35 kWp), wartość 0,0700 MWe. Instalacje zostaną zamontowane na obu termomodernizowanych budynkach. Wytworzona energia z instalacji zostanie w całości przeznaczona na potrzeby własne Wnioskodawcy. 3. LICZBA ZMODERNIZOWANYCH ENERGETYCZNIE BUDYNKÓW – 2 sztuki: Budynek magazynowo-biurowy (ul. Składowa 8, Koło), zakres modernizacji: -modernizacja systemu grzewczego i przygotowania C.W.U., -modernizacja przegród zewnętrznych, posadzki i wymianę stolarki. Budynek magazynowo-warsztatowy (ul. Toruńska 186, Koło), zakres modernizacji: -modernizacja systemu grzewczego i przygotowania C.W.U., -modernizacja przegród zewnętrznych części warsztatowej, i wymianę stolarki części warsztatowej. 4. LICZBA PRZEDSIĘBIORSTW OTRZYMUJĄCYCH WSPARCIE 1 sztuka. 5. LICZBA PRZEDSIĘBIORSTW OTRZYMUJĄCYCH DOTACJE 1 sztuka. 6. INWESTYCJE PRYWATNE UZUPEŁNIAJĄCE WSPARCIE PUBLICZNE DLA PRZEDSIĘBIORSTW (DOTACJE) 1 681 874,58 zł. 7. LICZBA PRZEDSIĘBIORSTW, KTÓRE W WYNIKU WSPARCIA POPRAWIŁY EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNĄ 1 sztuka. Wartość wnioskowanej dotacji wynosi 1 124 117,81 zł.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.