Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Suchy Las

nazwa beneficjenta
GMINA SUCHY LAS
wartość projektu
841 507,93 zł
dofinansowanie z UE
572 998,33 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
poznański
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Termin realizacji: 12.01.2017r. – 18.04.2019r. Przedmiotem projektu jest rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli (e-usług w zakresie podatków i opłat), w tym poprzez modernizację obecnie funkcjonującego systemu teleinformatycznego w Gminie Suchy Las, zapewnienie interoperacyjność rejestrów publicznych i istniejących systemów, a także integrację SD z ESOD i ePUAP. Projekt polegać będzie również na wsparciu cyfryzacji danych przestrzennych. Zakres rzeczowy ujęty został w kategorię wydatków. Przedmiot projektu obejmuje: Zad 1. Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania narzędziowego: macierzy serwerowych, dysków do macierzy, systemu do archiwizacji danych i tworzenia backupu, RAM do ESXi, routera firewall, Licencji niezbędnych do funkcjonowania portalu internetowego. Zad 2. Dostawę i wdrożenie zintegrowanego oprogramowania dla e-usług w zakresie podatków i opłat: Etap 1. Zakup zintegrowanego oprogramowania w zakresie dotyczącym systemów dziedzinowych do obsługi podatków i opłat, gospodarowania odpadami i finans – księgowych. Etap 2. Integracja SD z serwerem GIS. Etap 3. Rozbudowa systemu o repozytorium dokumentów, współpracę z dokumentami i opracowanie / aktualizację formularzy na platformę ePUAP. Etap 4. Wprowadzenie elektronicznych usług dla klientów (mieszkańców, przedsiębiorców). Zad 3. Integracja oprogramowania (SD) z elektronicznymi systemami obiegu dokumentów (ESOD), funkcjonującymi w Gminie. Zad 4. Szkolenia wdrożeniowe dla pracowników. Zad 5. Promocja projektu. Dzięki realizacji projektu, Wnioskodawca przewiduje osiągnięcia następujących efektów rzeczowych (produktów projektu): Liczba rozbudowanych lub zmodernizowanych systemów teleinformatycznych– 1 szt. Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości 3 – 1 szt. Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – 9 szt. Liczba zakupionych ŚT– 5 szt. Liczba nabytych WNiP – 4 szt.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.