Zakup proinnowacyjnych usług doradczych w zakresie opracowania oraz wdrożenia innowacyjnego rozwiązania w zakresie usług w druku wielkoformatowym przy wykorzystaniu technologii UV.
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.42799(2015/X), przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 28 rozporządzenia Komisji nr 651/2014 Przedmiotowy projekt polega na zakupie proinnowacyjnych usług Instytucji Otoczenia Biznesu przez Drukarnie w Oficynie. Celem jest opracowanie oraz wdrożenie innowacji produktowej oraz procesowej o charakterze technologicznym. W ramach projektu Wnioskodawca chce wdrożyć także innowacje organizacyjną oraz marketingową. Planowane do wdrożenia innowacje związane są z ofertą usług w druku wielkoformatowym przy wykorzystaniu technologii UV. Projekt podzielono na dwa następujące etapy z wymienionymi usługami proinnowacyjnymi. 1. Analiza i wybór technologii a) Analiza alternatywnych ścieżek rozwoju poprzez wdrażanie innowacji b) Uszczegółowienie i ocena wybranej ścieżki rozwoju związanej z wdrażaniem innowacji c) Analiza ryzyka wdrożenia innowacji d) Doradztwo w zakresie rozwoju zasobów ludzkich związanych z wdrażaniem innowacji e) Opracowanie strategii marketingowej dla usług będących przedmiotem wdrożenia innowacji 2. Zakup i wdrożenie technologii a) Identyfikacja i mapowanie kluczowych procesów biznesowych związanych z wdrażaniem innowacji, ich modyfikacja i optymalizacja b) Poszukiwanie i nawiązanie kontaktu z dostawcą technologii c) Pomoc w procesie przygotowania lub przeprowadzenia negocjacji z dostawcą technologii d) Monitorowanie i ocena efektów wdrożenia innowacji
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.