Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie innowacji technologicznej - procesowej w Aptece przy Kościele Sp. z o.o.

nazwa beneficjenta
APTEKA PRZY KOŚCIELE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
1 397 895,00 zł
dofinansowanie z UE
606 325,00 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
szamotulski
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
2.3. Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.42799(2015/X), przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 28 rozporządzenia Komisji nr 651/2014 Przedmiotem projektu pn.: „ Wdrożenie innowacji technologicznej – procesowej w Aptece Przy Kościele Sp. z o.o.” są proinnowacyjne usługi związane z automatyzacją zarządzania i obsługi apteki poprzez wdrożenie innowacji procesowej wpływającej na usprawnienie pracy. Projektem objęte są usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania, jak również zakup aktywów trwałych. W ramach usług doradczych realizowane będą następujące zadania: analiza alternatywnych ścieżek rozwoju poprzez wdrażanie innowacji, uszczegółowienie i ocena wybranej ścieżki rozwoju związanej z wdrażaniem innowacji, pomoc w opracowaniu dokumentacji funkcjonalnej lub technicznej niezbędnej do wdrożenia innowacji, pomoc w procesie przygotowania lub przeprowadzenia negocjacji z dostawcą technologii, doradztwo w procesie przygotowania umowy zakupu technologii pomiędzy dostawcą i odbiorcą technologii, analiza ryzyka wdrożenia innowacji, doradztwo i pomoc w opracowaniu i przeprowadzeniu pilotażowego wdrożenia innowacji, doradztwo, pomoc i szkolenia w pełnym wdrożeniu innowacji, monitorowanie i ocena efektów wdrożenia innowacji, analiza wpływu wdrożenia na środowisko naturalne, doradztwo w zakresie rozwoju zasobów ludzkich związanych z wdrażaniem innowacji oraz pozostałe uzasadnione doradztwo niezbędne do wdrożenia innowacji. Robot apteczny wraz z ekranami do wirtualnej prezentacji produktów oraz urządzeniem do transportu leków w obrębie apteki jest automatycznym systemem służącym do przyjmowania, przechowywania i wydawania leków. Podstawowym zadaniem tego innowacyjnego urządzenia jest usprawnienie pracy farmaceuty. Zautomatyzowane magazynowanie oznacza więcej czasu na doradztwo i opiekę farmaceutyczną a przy odpowiednim przeszkoleniu personelu pozwoli również na zwiększenie sprzedaży.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.