Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

UTWORZENIE KRAJOWEGO REJESTRU ELEKTRONICZNEGO PRZEDSIĘBIORCÓW TRANSPORTU DROGOWEGO

nazwa beneficjenta
GŁÓWNY INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO
wartość projektu
18 103 795,84 zł
dofinansowanie z UE
14 051 792,41 zł
Województwo
projekt ogólnopolski
Powiat
program
Program Operacyjny Polska Cyfrowa
działanie
2.1. Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektu jest poprawa bezpieczeństwa transportu drogowego i obrotu transportowego poprzez uruchomienie Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego (KREPTD), połączonego z krajowymi rejestrami innych państw UE za pośrednictwem systemu ERRU–European Register of Road Transport Undertakings. Realizacja projektu obejmuje przygotowanie projektu, zakup infrastruktury sprzętowej, wykonanie wersji podstawowej i docelowej systemu teleinformatycznego KREPTD i hurtowni danych, wdrożenie systemu, udostępnienie usług wewnątrzadministracyjnych oraz e-usług publicznych, rozwój systemu, przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu, działania promocyjne. W wyniku wdrożenia projektu zostaną udostępnione 4 usługi wewnątrzadministracyjne A2A gromadzenia, przetwarzania i wymiany danych rejestrowanych w KREPTD (niezbędne do funkcjonowania eusług publicznych), umożliwiające realizację zadań publicznych drogą elektroniczną. Usługi będą udostępnione interesariuszom projektu tj. zewnętrznym podmiotom wykonującym zadania publiczne: starostwom powiatowym, organom kontrolnym, wskazanym w art. 82i ust. 1 pkt 2 oraz art. 82j ust. 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz komórkom organizacyjnym Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego (GITD), co świadczy o wpisywaniu się projektu w Działanie 2.1 POPC. Docelowymi produktami projektu będą: system KREPTD (składający się z aplikacji dla Krajowego Punktu Kontaktowego, starostw, organów kontrolnych oraz aplikacji raportowej; 4 sieciowe usługi wewnątrzadministracyjne-A2A; 2 e-usługi publiczne. Realizacja projektu pozwoli uzyskać kompletną, aktualną oraz szczegółową bazę danych przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie transportu drogowego osób lub rzeczy oraz osób zarządzających transportem w przedsiębiorstwach, a także usprawni procesy wydawania zezwoleń, licencji wspólnotowych, badania wymogu dobrej reputacji oraz wymiany informacji o naruszeniach.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.