Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania działalnością opiniodawczą Instytutu Ekspertyz Sądowych im. prof. dra Jana Sehna w Krakowie

nazwa beneficjenta
INSTYTUT EKSPERTYZ SĄDOWYCH IM. PROF. DRA JANA SEHNA W KRAKOWIE
wartość projektu
3 499 775,00 zł
dofinansowanie z UE
2 961 859,58 zł
Województwo
projekt ogólnopolski
Powiat
program
Program Operacyjny Polska Cyfrowa
działanie
2.2. Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W ramach realizacji projektu planowane jest wdrożenie nowoczesnego, zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania, przetwarzania i gromadzenia danych powstających w toku obsługi zleceń oraz prowadzonych badań, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, normą EN-PN ISO/IEC 17025:2005 oraz dokumentami związanymi z realizacją ekspertyz, badań i wydawaniem opinii. Zadaniem zintegrowanego systemu będzie usprawnienie i skrócenie realizacji bardzo zróżnicowanych procesów badawczych obejmujących szeroki zakres działania IES, od badania materiału biologicznego poprzez badania chemiczne, genetyczne, daktyloskopijne, mikrośladów, badania dokumentów, badania z zakresu mechanoskopii, analizę obrazów, analizę mowy i nagrań, antropologię sądową, rekonstrukcję wypadków drogowych, a także psychologię sądową. Zakres systemu obejmie swoim działaniem pracę wszystkich komórek działalności podstawowej IES, obsługę działalności opiniodawczej oraz obsługę kancelaryjną. Bezpośrednio korzystać z niego będzie około 120 użytkowników. Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w IES pozwoli na: 1. Automatyzację procesów badawczych, 2. Zarządzanie badaniami, 3. Zarządzanie zasobami materiałowymi poprzez obsługę magazynu materiałowego (odczynników, materiałów pomocniczych, itp.), 4. Zarządzanie dokumentacją związaną z jakością badań i akredytacją metod badawczych, 5. Utworzenie elektronicznego archiwum dokumentacji systemu zarządzania i dokumentacji badań, w postaci zatwierdzonej przez Archiwum Państwowe, 6. Zarządzanie w formie elektronicznej zadaniami i zleceniami, 7. Ochronę danych, dzięki: • wdrożeniu systemu identyfikacji użytkowników opartego na nowoczesnej technologii, zgodnej z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, • przechowywaniu danych i informacji o wszystkich operacjach, • wdrożeniu podpisu elektronicznego potwierdzonego certyfikatem kwalifikowanym, • administrowaniu uprawnieniami użytkowników.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.