Wzmacnianie konkurencyjności firmy ZMM MAXPOL poprzez wzornictwo
W ramach audytu wzorniczego planuje się następujące działania : analiza oferty produktowej, technologii, organizacji i strategii marketingowej pod kątem wykorzystania wzornictwa, analiza klientów i konkurentów oraz trendów rynkowych, analiza możliwości wykorzystania potencjału wzorniczego i zdefiniowanie problemów wzorniczych ZMM MAXPOL. Planuje się, że zajmie to ok. 30 dni roboczych, opracowanie raportu z audytu (strategii wzorniczej) zajmie ok. 35 dni roboczych. Wymienione działania przeprowadzą eksperci ERGO DESIGN : dr hab. A.Śmiałek, Katarzyna Śliwa i Marzena Pigoń oraz A.Polak- Prezes Zarządu spółki ZMM MAXPOL i P.Głodowski – dyr ds marketingu i handlu ZMM MAXPOL UWAGA: ZMM MAXPOL sp z oo stanowi kontynuację firmy ZMM MAXPOL ZPChr Andrzej Polak, działającej od 14.12.1985r
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.