Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
prev slide next slide
imageimageimage
tytuł projektu

AKADEMIA 360 - ZINTEGROWANY SYSTEM PODNOSZENIA JAKOŚCI w ALK

kategoria
nazwa beneficjenta
AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO
wartość projektu
11 851 315,29 zł
dofinansowanie z UE
9 988 288,53 zł
Województwo
projekt ogólnopolski
Powiat
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie
3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Ideą, która przyświecała powstaniu projektu, była chęć doskonalenia jakości kształcenia i zarządzania ALK. Była to zarówno odpowiedź na potrzeby otoczenia społeczno-gospodarczego, jak i wdrożenia zmian w kilku obszarach funkcjonowania: dydaktycznym, rozwoju kadry akademickiej i administracyjnej, rozwoju karier studentów oraz infrastruktury IT. Tak kompleksowy i długotrwały projekt, choć związany z licznymi wyzwaniami i ryzykami (w tym COVID19), niewątpliwie stanowi wartość, która po ponad czterech latach realizacji widoczna jest w następujących obszarach:

 

1. Opracowaliśmy i uruchomiliśmy trzy innowacyjne zakresy studiów:

  • BIG DATA ANALYSIS
  • MANAGEMENT & ARTIFICIAL INTELLIGENCE in DIGITAL SOCIETY
  • ZARZĄDZANIE ROZWOJEM PRZEDSIĘBIORSTWA,

Studia ukończyło w sumie 137 osób – obecnie absolwentów Akademii. Wszystkie programy były realizowane przy współudziale partnerów instytucjonalnych – wiodących firm z branży IT czy finansów.

 

2. Zrealizowaliśmy kompleksowy program rozwoju kadry dydaktycznej (154 osoby) oraz administracyjnej (190 osób)

Program, poprzedzony badaniem potrzeb i zaplanowaniem działań rozwojowych w perspektywie kilku lat, objął m.in. szkolenia on-line – krajowe i zagraniczne, wizyty w wiodących ośrodkach naukowo-dydaktycznych, szkolenia specjalistyczne. Uzupełnieniem było przygotowanie łącznie 80 godzin kursów e-learningowych dla kadry. Ponadto zainicjowaliśmy coroczne konkursy na mikroinnowacje dydaktyczne i administracyjne, których celem było wyłonienie najlepszych pomysłów na usprawnienie organizacji i pracy oraz zmiany dydaktyczne w Uczelni, a podstawowym kryterium oceny składanych posterów była innowacyjność.

3. Wdrożyliśmy nowy model doradztwa zawodowego (indywidualnego i grupowego)

Model doradztwa zawodowego KARIERA+ został zbudowany na metodycznym, kompleksowym podejściu do procesu wspierania studenta w wyborze ścieżki kariery. W trakcie projektu skorzystało z niego 811 studentów i studentek. Zatrudniliśmy dwóch doradców zawodowych, dzięki którym zrealizowaliśmy dodatkowo webinaria oraz spotkania z ekspertami na zdecydowanie większą skalę niż dotychczas. Przygotowaliśmy m.in. serię warsztatów integracyjnych dla studentów pierwszego roku studiów magisterskich na kierunku management. Rozbudowaliśmy portfolio narzędzi diagnostycznych wspierających rozwój kariery – do narzędzi FRIS i MPA dołączyliśmy także Gallupa oraz testy werbalne i analityczne SHL.

 

4. Umożliwiliśmy 290 osobom ukończenie płatnych staży

Staże realizowali studenci i studentki zarządzania, finansów, rachunkowości oraz prawa. Około 30% z nich otrzymało propozycję związania się z firmą i pracy w miejscu realizacji stażu. Efektem staży było także zbudowanie albo rozszerzenie współpracy pomiędzy ALK a biznesem – np. partnerstwa w ramach praktyk obowiązkowych lub angażowanie pracodawców w proces dydaktyczny.

 

5. Wdrożyliśmy system CRM zbudowany na platformie Salesforce, będący centralnym punktem obsługi studentów i studentem ALK

Rozwiązanie pozwoliło nam zwiększyć skuteczność komunikacji ze społecznością studencką oraz zautomatyzować procesy, przyczyniając się do podniesienia jakości kształcenia. W oparciu o LinkedIN zbudowaliśmy też Platformę Absolwencką, która skupia obecnie około 3 tysięcy osób.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.