Nowe programy kształcenia, staże i zadania podnoszące kompetencje w realnym środowisku biznesowym w obszarze tworzenia filmów i gier komputerowych w Warszawskiej Szkole Filmowej
Realizacja projektu zakłada:- uzupełnienie kierunku Film i Multimedia (FiM) w nowe, o charakterze ściśle praktycznym, obszary kształcenia wynikające bezpośrednio z zapotrzebowania rynku pracy. Nowe przedmioty w ramach obszarów prowadzone będą w oparciu o autorskie nowoczesne formy nauczania, przekazywanie praktycznej wiedzy poprzez zajęcia warsztatowe i projektowe, pracę w studiach i na planach zbliżonych do warunków, jakie oferują pracodawcy oraz z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu i oprogramowania, które podąża za duchem czasu i trendami na rynku.- doposażenie uczelni w nowoczesny sprzęt komputerowy, audiowizualny, oprogramowanie i narzędzia w celu zapewnienia studentom jak najlepszych warunków do zdobywania wiedzy, szczególnie podczas zajęć w ramach nowych obszarów kształcenia – podniesienie kompetencji studentów poprzez delegowanie na certyfikowane szkolenia z obszaru pisania gier wideo i produkcji filmów, zakończone zewnętrznym egzaminem, wizyty studyjne u pracodawców z branży filmowej i gier wideo, warsztaty jako formy aktywności warsztatowej wynikającej ze współpracy uczelni z przedsiębiorcami z branży gier wideo.- podniesienie kompetencji studentów w obszarze przedsiębiorczości poprzez organizację szkoleń pozwalających zdobyć wiedzę i umiejętności dostrzegania potrzeb, doskonalenia pomysłów, zdolności do wykorzystywania nadarzających się okazji, gotowości do podejmowania ryzyka.Projektem zostaną objęci studenci 7 specjalności z ostatnich czterech semestrów na kierunku FiM.Współpraca uczelni z firmami z obszaru produkcji filmu i gier będzie skutkować lepszym dostosowaniem systemu kształcenia do potrzeb rynku pracy.Projekt ze względu na swoją innowacyjność oraz branżę odpowiada potrzebom gospodarki i przełoży się na rozwój rynku pracy. Część dalsza w Uzasadnieniu wydatków nr 26
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.