Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wrocławska uczelnia przyszłości - kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu

kategoria
nazwa beneficjenta
WROCŁAWSKA AKADEMIA BIZNESU W NAUKACH STOSOWANYCH
wartość projektu
3 073 163,21 zł
dofinansowanie z UE
2 590 061,95 zł
Województwo
projekt ogólnopolski
Powiat
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie
3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

CEL GŁÓWNY PROJEKTU: Wzrost jakości i efektywności kształcenia oraz procesów zarządzania w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu poprzez:opracowanie i realizację międzynarodowego programu kształcenia na kierunku Zarządzanie na 2 nowych specjalnościach Global Innovation Management i International Tourism and Hospitality Management dla 40 studentówrealizację wsparcia dla 80 studentów w postaci szkoleń (w tym certyf.), zajęć warsztatowych i zajęć w formach aktywności wynikających ze współpracy uczelni z pracodawcamiwdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania uczelniami, w tym szkolenia dla 45 pracowników uczelniw okresie od 01.04.2018 do 30.11.2023 prowadzących do:zwiększenia dostępności do nowych programów kształcenia dostosowanych do potrzeb społ.-gosp.podniesienia kompetencji studentówwsparcia procesów kształcenia i zarządzania na UczelniGRUPĘ DOCELOWĄ STANOWIĄ:osoby które chcą rozpocząć studia stac. II stopnia na kierunku Zarządzanie na jednej z 2 specjalności: Global Innovation Management lub International Tourism and Hospitality Management studenci WSH z ostatnich 4 sem. kierunków: Zarządzanie / Turyst. i Rekreacja / Bezp. Wewnętrzne /Fin. i Rachunk. / Inform., którzy chcą podnieść swoje komp. analityczne / inform. / zawodowe / komunikacyjne / przedsiębiorczeuczelnia WSH która wdroży informatyczne narzędzia i jej pracownicyGŁÓWNE ZADANIA W PROJEKCIE TO: Zad. 1-2: Opracowanie (zad. 1) i realizacja (zad 2) międzynarod. programu kształceniaZad. 3-4: Organiz. i realiz. wsparcia w celu podniesienia komp. () ścieżka 1-8 i zajęcia z pracodawcamiZad. 5-7: Organiz. i realiz. działań wspierających procesy zarzadzania na uczelniGŁÓWNE WSKAŹNIKI REZULTATU:Odsetek absolwentów () którzy kontynuowali kształcenie / podjęli zatrudnienie – 30%Liczba osób, które podniosły komp. w ramach działań uczelni wspartych z EFS – 90Liczba uczelni, które wdrożyły zmiany w zakresie zarządzania ()- 1Liczba prac., którzy dzięki wsparciu z EFS podnieśli swoje komp. dydaktyczne / zarządcze – 41

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.