Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Cyfrowy Urząd w Twoim domu - Elektroniczna administracja blisko Mieszkańców Miasta Hrubieszów

Name of the beneficiary
MIASTO HRUBIESZÓW
Project value
2 568 509,76 zł
Co-financing from the EU
2 116 976,00 zł
Voivodeship
lubelskie
County
hrubieszowski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
action
2.1. Cyfrowe Lubelskie
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Celem ogólnym jest Zwiększenie wykorzystanie e-usług publicznych oraz wzrost dostępności e-usług dla mieszkańców. Celem projektu jest Rozwój elektronicznych usług publicznych dla obywateli poprzez wdrożenie zintegrowanej platformy wymiany danych w Gminie Miejskiej Hrubieszów. Celem szczegółowym projektu jest stworzenie systemu zarządzania zasobami wraz z Wzmocnieniem zastosowań TIK dla e-administracji, w formie zintegrowanej platformy wymiany danych dla wspólnego środowiska informacyjnego. Wskaźniki rezultatu odzwierciedlające cele projektu to. 1. Liczba pobrań /uruchomień aplikacji opartych na ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego i e-usług Publicznych. 2. Liczba pobrań odtworzeń dokumentów zawierających informację sektora publicznego. Grupę docelową stanowią mieszkańcy, pracownicy urzedu i jednostek podległych, przedsiębiorcy, jednostki podległe oświatowe i Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp z o.o. w Hrubieszowie. Zadania projektu to: 1 E-Dziennik 2 E-podatki 3 Elektroniczna Obsługa Rady 4 Platforma Projektowa 5 GIS 6 Usługi doradcze i Promocyjne 6.1 Promocja 6.2 Audyt teleinformatyczny 6.3 Studium Wykonalności 6.4 Inżynier projektu (limit 5% wyd. kwalfikowanych) 7 System e-Wodomierz 8 System Usprawniania zarządzaniem obsługi Petentów. Dlatego przedstawione cele projektu są spójne ze sobą i logicznie wynikają z analizy potrzeb, a projekt przyczynia się do: 1. Wspomagania procesów w urzędzie, scentralizowania rejestru zawierającego wszystkie dokumenty z możliwością przeglądu czynności wykonanych. 2. Uporządkowania procesów obsługi klienta. 3. Automatyzacji części czynności wykonywanych przez pracowników. 4. Pozytywnego wpływu na środowisko poprzez zmniejszenia liczby dokumentów w formie papierowej. 5. Możliwość załatwienia sprawy drogą elektroniczną bez konieczności dostarczania postaci papierowej. Rezultaty projektu zaspokoją potrzeby wszystkich interesariuszy i rozwiążą ich problemy.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl