SYSTEM e-ADMINISTRACJI KOŚCIELNEJ - SeAK
Celem projektu SYSTEM e-ADMINISTRACJI KOŚCIELNEJ – SeAK jest zakup i wdrożenie: – infrastruktury informatycznej służącej zwiększeniu stopnia cyfryzacji administracji w tym aplikacji i systemów bazodanowych zapewniających poprawę efektywności zarządzania oraz uruchomienia komunikacji elektronicznej w AL; – systemów teleinformatycznych zapewniających dostępność, integrację oraz cyfryzację nowych usług i poprawę funkcjonalności istniejących usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w zakresie m.in. e-administracji – systemów teleinformatycznych służących digitalizacji zasobów, tworzenie i rozwijanie repozytoriów cyfrowych z zapewnieniem warunków bezpiecznego przechowywania danych cyfrowych. Grupy docelowe: wierni, parafie, instytucje kościelne, uczelnie, administracja publiczna państwowa. Zadania: 1.Zakup opracowań analitycznych warstwy programowej systemu 2.Zakup oprogramowania w zakresie: Centralny Portalu Internetowy /platforma informatyczna zawierająca system bazodanowy i komunikacyjny/ System e-Usług Internetowych, System Elektronicznego Obiegu Dokumentów 3.Zakup sprzętu: -system serwerowy do obsługi systemu SEAK -narzędzia do inwentaryzacji zasobów infrastrukturalnych ruchomych i nieruchomych -narzędzia do digitalizacji zbiorów historycznych – narzędzia do przetwarzania danych i dokumentów oraz tworzenia nowych form dokumentów -narzędzia do digitalizacji dokumentacji multimedialnej. 4.Promocja projektu: zorganizowanie konferencji dla głównych interesariuszy w celu prezentacji systemu SEAK i przekazania wytycznych do dalszej redystrybucji wiedzy o systemie do wiernych. 5.Zarządzanie projektem w zakresie zarządzania projektem informatycznym, zarządzaniem projektami unijnymi, digitalizacją, aspektami prawnymi, rozliczaniem projektów. W wyniku projektu zostanie osiągnięte planowane wskaźniki na poziomie produktu i rezultatu. Wskaźniki zostaną utrzymane w okresie trwałości.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.