Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

SYSTEM e-ADMINISTRACJI KOŚCIELNEJ - SeAK

nazwa beneficjenta
ARCHIDIECEZJA LUBELSKA
wartość projektu
19 223 338,60 zł
dofinansowanie z UE
16 045 304,87 zł
Województwo
lubelskie
Powiat
m. Lublin
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. Cyfrowe Lubelskie
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektu SYSTEM e-ADMINISTRACJI KOŚCIELNEJ – SeAK jest zakup i wdrożenie: – infrastruktury informatycznej służącej zwiększeniu stopnia cyfryzacji administracji w tym aplikacji i systemów bazodanowych zapewniających poprawę efektywności zarządzania oraz uruchomienia komunikacji elektronicznej w AL; – systemów teleinformatycznych zapewniających dostępność, integrację oraz cyfryzację nowych usług i poprawę funkcjonalności istniejących usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną w zakresie m.in. e-administracji – systemów teleinformatycznych służących digitalizacji zasobów, tworzenie i rozwijanie repozytoriów cyfrowych z zapewnieniem warunków bezpiecznego przechowywania danych cyfrowych. Grupy docelowe: wierni, parafie, instytucje kościelne, uczelnie, administracja publiczna państwowa. Zadania: 1.Zakup opracowań analitycznych warstwy programowej systemu 2.Zakup oprogramowania w zakresie: Centralny Portalu Internetowy /platforma informatyczna zawierająca system bazodanowy i komunikacyjny/ System e-Usług Internetowych, System Elektronicznego Obiegu Dokumentów 3.Zakup sprzętu: -system serwerowy do obsługi systemu SEAK -narzędzia do inwentaryzacji zasobów infrastrukturalnych ruchomych i nieruchomych -narzędzia do digitalizacji zbiorów historycznych – narzędzia do przetwarzania danych i dokumentów oraz tworzenia nowych form dokumentów -narzędzia do digitalizacji dokumentacji multimedialnej. 4.Promocja projektu: zorganizowanie konferencji dla głównych interesariuszy w celu prezentacji systemu SEAK i przekazania wytycznych do dalszej redystrybucji wiedzy o systemie do wiernych. 5.Zarządzanie projektem w zakresie zarządzania projektem informatycznym, zarządzaniem projektami unijnymi, digitalizacją, aspektami prawnymi, rozliczaniem projektów. W wyniku projektu zostanie osiągnięte planowane wskaźniki na poziomie produktu i rezultatu. Wskaźniki zostaną utrzymane w okresie trwałości.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.