Atrakcyjne szkolnictwo w gminie Jastków - II edycja
Cel gł. pr.: podniesienie jakości kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych w gm. Jastków: w Ożarowie i Płouszowicach w woj.lubelskim do końca VI.2022r., poprzez realizację dodatkowych zajęć dydaktycznych dla 135 uczniów (57 dz.i 78 chł.) i 22 nauczycieli (22K), mających na celu podniesienie kompetencji kluczowych wśród uczniów i n-li, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy, uwzględniając potrzeby osób o specyficznych potrzebach, w tym osób niepełnosprawnych oraz poprzez doposażenie przedm. pracowni w sprzęt i pomoce niezbędne do realizacji zajęć. Główne rezultaty: nabycie kompetencji kluczowych na rynku pracy u min. 90% uczestników projektu (122 uczniów + 20 nauczycielek) Grupa docelowa: to 157 uczestników projektu, w tym 135 uczniów (57 dziewcząt + 78 chłopców) oraz 22 nauczycielki dwóch szkół podstawowych w gminie Jastków: w Ożarowie (85 uczniów + 16 nauczycielek) oraz w Płouszowicach (50 uczniów + 6 nauczycielek) z woj. lubelskiego. Główne zadania: -zajęcia dla uczniów przyczyniające się do rozwoju kompetencji kluczowych na rynku pracy (ICT, matematyczno-przyrodnicze, języki obce), z uwzględnieniem rozwoju właściwych postaw (kreatywność, innowacyjność oraz praca zespołowa) -zajęcia podnoszące kompetencje/kwalifikacje nauczycieli wszystkich przedmiotów w zakresie korzystania z nowoczesnych metod, technologii i sprzętu, -organizowanie i udzielanie pomocy psychologiczno– pedagogicznej -tworzenie warunków uczenia się, adekwatnych do potrzeb rynku pracy i zmian zachodzących w gospodarce: wyposażenie pracowni dla przedmiotów matematyczno – przyrodniczych oraz pracowni ICT.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.