Zwiększenie sprzedaży OLIDENT przez wejście na rynki Niemiec, Hiszpanii, ZEA i Singapuru.
Celem projektu jest realizacja strategii internacjonalizacji i wejście na nowe dla Wnioskodawcy rynki docelowe Niemiec, Hiszpanii, ZEA i Singapuru z szeroką gamą innowacyjnych produktów wykorzystywanych przez gabinety dentystyczne.Działania zaplanowane na lata 20182019 polegają na udziale w wybranych imprezach targowowystawienniczych w roli wystawcy w celu nawiązania kontaktów z potencjalnymi kontrahentami i podpisania kontraktów.Dzięki realizacji tych działań zwiększeniu ulegnie eksport spółki, zarówno kwotowo, jak i procentowo w stosunku do ogólnej sprzedaży ogólnej. Zmniejszeniu ulegnie też zależność firmy od rynku polskiego.Działania zaplanowane w niniejszym projekcie przyczynią się do wejścia na nowe rynki zwiększenia rozpoznawalności marki OLIDENT, zmniejszenia ryzyka działalności gospodarczej w związku ze zwiększeniem dywersyfikacji geograficznej a także do zwiększenia przychodów firmy, co przełoży się także na rozwój Małopolski gdzie OLIDENT ma siedzibę i gdzie płaci podatki oraz zatrudnia pracowników.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.