Wdrożenie Strategii Biznesowej szansą Extrawheel na wzrost sprzedaży eksportowej.
Głównym celem projektu jest pełna realizacja zadań zmierzających do rozszerzenia działalności eksportowej firmy na nowy rynek zagraniczny: Stany Zjednoczone. Dodatkowym efektem projektu będzie wzmocnienie pozycji firmy na rynkach na których już są eksportowane produkty firmy w tym w kanale internetowymi i poprzez oficjalnych dealerów Australii, Francji, Niemiec, Włoch.Projekt będzie realizowany zgodnie z założeniami zamówionej strategii dokument planistyczny.Firma zrealizuje projekt pomiędzy 1 maja 2018, a 30 kwietnia 2020.W ramach projektu przewiduje się realizacje trzech podstawowych działań:1. Doradztwo dotyczące projektowania materiałów promocyjnych i reklamowych, stron internetowych, aplikacji mobilnych: modernizacja strony internetowej, przygotowanie katalogucennikametki2. Doradztwo w zakresie określenia potencjalnych partnerów handlowych,wyszukiwania i doboru partnerów na wybranych rynkach zagranicznych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych także ich przeprowadzenie3. Udział w charakterze wystawcy w imprezach targowowystawienniczych zorientowanych na rynki zagraniczne, odbywających się w Niemczech Eurobike lipiec 2018 i 2019 impreza ma charakter międzynarodowy.Budżet projektu jest optymalny i zakłada najlepsze podejście stosunku nakładów do oczekiwanych kosztów.Projekt ma neutralny wpływ na realizację zasad horyzontalnych UE.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.