Marka Conhpol symbolem małopolskiej jakości obuwia - wdrożenie Planu Działalności Międzynarodowej
„Chęci, determinacja, dobry plan i znakomity produkt – to najważniejsze czynniki odpowiadające za sukces” wskazuje Pan Henryk Konopka – założyciel marki Conhpol. „Zaczynałem praktycznie w domu” – mówi Pan Henryk, a obecnie produkty firmy noszone są w 50 krajach świata, na 5 kontynentach. Obuwie marki Conhpol noszą biznesmeni, maturzyści, arabscy szejkowie, a nawet dwie pary powędrowały do samego papieża. Marka Conhpol jest jednym z liderów wysokogatunkowego obuwia i planuje dalszą ekspansję. We wsparciu tych działań swój udział mają środki Unii Europejskiej. Dzięki nim przedsiębiorstwo ma możliwość wejścia na kolejne międzynarodowe rynki i zwiększenia zysków z prowadzonej działalności. Środki pozyskane w ramach projektu przeznaczone zostały również na zwiększenie ilości polskiego eksportu i wzmocnienie wizerunku firmy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.