Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie służb ratunkowych poprzez doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Bochnia

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA BOCHNIA
wartość projektu
665 011,80 zł
dofinansowanie z UE
387 289,84 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
bocheński
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
działanie
5.1. ADAPTACJA DO ZMIAN KLIMATU
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt pn. Wsparcie służb ratunkowych poprzez doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Bochnia stanowi kontynuację sukcesywnie podejmowanych działań samorządu bocheńskiego w zakresie poprawy warunków funkcjonowania jednostek OSP na terenie gminy.Zakres projektu obejmuje następujące zadania:1. Zakup wozów pożarniczych lekkich.W ramach projektu zaplanowano zakup wozów pożarniczych lekkich, które dedykowane są jako pojazdy szybkiego reagowania celem przygotowania terenu do przyjazdu średnich i ciężkich pojazdów pożarniczych, przywiezienia sprzętu oraz strażaków.Ten rodzaj samochodu został wybrany na podstawie rodzaju i ilości zdarzeń występujących na terenie gminy, w których uczestniczyły jednostki OSP z terenu gminy Bochnia objęte projektem.2. Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań.Pompa szlamowa: pompa szlamowa przeznaczona jest do wypompowywania, przepompowywania wody brudnej szlamu z zalanych terenów, pomieszczeń, studni. Sprzęt niezbędny podczas akcji powodziowych i podtopień. Wąż ssawny 110; wąż ssawny przeznaczony jest do ssania wody, stanowi on łącznik pomiędzy zbiornikiem a pompą szlamową. Stosuje się go np. do pompy szlamowej. Rodzaj przyjętego sprzętu koniecznego do zakupu wynika z przeprowadzonej analizy w zakresie wyposażenia poszczególnych jednostek OSP pod kątem ustalenia ich stanu posiadania oraz określenia sprzętu niezbędnego do zakupu w celu fachowego podejmowania działań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa. W latach 20132015 do X.2015 jednostki objęte projektem uczestniczyły w 55 zdarzeniach wymagających interwencji straży. 3. Zakup systemów selektywnego alarmowania.Działanie systemu selektywnego alarmowania polega na tym, że informacje o wywoływanych alarmach przychodzą do danej jednostki OSP radiowo, a uruchomienie alarmu dokonuje dyżurny powiatowego stanowiska kierowania.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.