Zarządzanie relacjami z klientem KAS
Celem projektu “Zarządzanie relacjami z klientem KAS” jest usprawnienie działania Krajowej Administracji Skarbowej i podniesienie jakości świadczonych przez nią usług, w szczególności poprzez stworzenie modelu organizacyjnego wykorzystującego wiedzę płynącą z relacji klienta z tą administracją, dostosowanie działań i świadczonych przez KAS usług do potrzeb klienta oraz podniesienie kompetencji pracowników KAS w zakresie zarządzania relacjami z klientami.W ramach tego projektu planowane jest: – przeprowadzenie badania w zakresie zachowań, potrzeb i oczekiwań oraz satysfakcji klienta KAS, a także opracowanie metodologii prowadzenia tego typu badania w przyszłości;- zdefiniowanie strategii i modelu zarządzania relacjami z klientem KAS, obejmujące opracowanie katalogu świadczonych usług, kanałów komunikacji i innych działań na styku z klientem KAS oraz wypracowanie ewentualnych zmian w tych usługach, jak również nowych rozwiązań;- budowę narzędzia wspierającego zarządzanie relacjami z klientem KAS, zarządzającego bazą danych kontaktowych (teleadresowych) dla preferowanych kanałów komunikacji oraz posiadającego możliwości pozyskania i analizy informacji niezbędnych do odpowiedniej segmentacji podatników i tworzenia dla nich dedykowanych usług,- organizację i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń i warsztatów w zakresie wdrożenia i stosowania modelu zarządzania relacjami z klientami KAS.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.