Poznaję, rozumiem, umiem! - nowatorski program rozwoju kompetencji kluczowych młodzieży
CEL GŁÓWNY:Podniesienie kompetencji przez 66 (30 dziewczynki i 36 chłopców) uczniów klas VIII SP i III gimnazjów w wieku 15-16 lat w obszarze kompetencji obejmujących: kreatywność, przedsiębiorczość, umiejętność pracy zespołowej, ICT, innowacyjność i umiejętności matematyczno-przyrodnicze, a także podniesienie kompetencji wychowawczych oraz społecznych przez 30 rodziców (22 kobiety i 8 mężczyzn) do 30.09.2019r.KLUCZOWE WSKAŹNIKI:Liczba osób, które podniosły kompetencje w ramach działań uczelni wspartych z EFS – 66 osób,Liczba osób objętych kursami edukacyjnymi w ramach realizacji trzeciej misji uczelni- 88 osób.GRUPA DOCELOWA:I. Grupa bezpośrednia: 88 uczniów (40 dziewczynek i 48 chłopców) VIII klas szkół podstawowych lub III klas gimnazjów. Będą to osoby w wieku 15-16 lat, odpowiednio z wykształceniem na poziomie ISCED 0 (poniżej podstawowego) oraz ISCED 1 (podstawowe). Zgodnie z kryt. premiującymi, odpowiednio:co najmniej 2% uczestników projektu (2% z 88 uczniów = 2 uczniów) będą stanowiły osoby z niepełnosprawnościami,co najmniej 50% uczestników projektu (50% z 88 uczniów = 44 uczniów) będzie zamieszkiwało na wsi.II. Grupa pośrednia: 40 rodziców (30 kobiet i 10 mężczyzn) uczniów z grupy I.ZADANIA:Opracowanie i realizacja działań dydaktycznych dla młodzieży (warsztaty i wykłady dla młodzieży, 4 edycje konkursu z nagrodami, publikacja dla nauczycieli),Opracowanie i realizacja działań dydaktycznych dla rodziców (zajęcia dydaktyczne kształtujące kompetencje społeczne i wychowawcze, publikacja dla rodziców).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.