Zwiększenie potencjału dzieci na przyszłym rynku pracy, w odniesieniu do kompetencji organizacyjnych i kształtowania środowiska pracy, w myśl idei Lifelong Learning LLP (uczenie się przez całe życie).
Cel główny projektu: Nabycie i podniesienie kompetencji w zakr. kreatywności, krytycznego myślenia, rozwiązywania problemów i innowacyjności przez min 120 osób (70K, 50M) w wieku 10-13 lat ze szkół podstawowych, mieszkających głównie na wsi, w zakr. realiz. III misji jako forum aktywności społecznych poprzez realizację innowacyjnych warsztatów z zakr. kompetencji organizacyjnych i środowiska pracy, ze szczególnym uwzględnieniem organizacja pracy, planowanie przestrzeni w środowisku pracy, w tym metoda 5S, bezpieczeństwo w miejscu pracy, aby w przyszłości łatwiej im było odnaleźć się na rynku pracy i szybciej zaaklimatyzować się w zespole pracowniczym, we współpracy zFundacją SOWARD Kolorowa Edukacja w ramach III misji Uczelni w okresie 1.09.18-30.11.20.Rezultat projektu:120 dzieci (70K, 50M) ze szkół podstawowych, mieszkających głównie na wsi, którzy podnieśli kompetencje w zakr. kreatywności, krytycznego myślenia, rozwiązywania problemów i innowacyjności w ramach warsztatów z zakr. kompetencji organizacyjnych i środowiska pracy, ze szczególnym uwzględnieniem organizacja pracy, planowanie przestrzeni w środowisku pracy, w tym metoda 5S, bezpieczeństwo w miejscu pracy, aby w przyszłości łatwiej im było odnaleźć się na rynku pracy i szybciej zaaklimatyzować się w zespole pracowniczym realizowanych przez kadrę dydaktyczną, głównie PCz, w ramach realizacji III misji uczelni.GD: 150 uczniów (90K, 60M) w wieku 10-13 lat ze szkół podstawowych, głownie mieszkańcy wsi.Zadania:I Forum dla dzieci „Zorganizowani na starcie”Zajęcia dla uczniów w semestrze zimowym 2018/2019 – Poziom 1Zajęcia dla uczniów w semestrze zimowym 2018/2019 – Poziom 2Zajęcia dla uczniów w semestrze letnim 2018/2019 – Poziom 3Zajęcia praktyczne w semestrze letnim 2018/2019 – gry terenowe – Poziom 4II Forum dla dzieciKonferencja dla rodzicówKompetencje będą weryfikowane zgodnie z etapami (zakres, wzorzec, ocena, porównanie) zawartymi w definicji wskaźnika w załączniku 2b do SZOOP POWER.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.