Uniwersytet otwarty
Celem głównym projektu jest opracowanie 8 programów kształcenia przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego we współpracy z partnerem – podmiotem działającym na rzecz edukacji – skierowanych do uczniów I klas szkół średnich w wieku 14-16 lat, które zwiększą stopień rozwoju ich kompetencji kluczowych, odpowiadających potrzebom rynku pracy, gospodarki i społeczeństwa, a następnie zrealizowanie w oparciu o nie cyklu 8 działań dydaktycznych dla grupy 150 os, w tym 75 K., w okresie do 30.22.2022 r. Lider: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Partner: Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego Okres realizacji projektu: 14.01.2019-30.06.2022Działania w projekcie: Działania przygotowawcze, w tym opracowanie programów kształcenia w ramach realizowanych działań dydaktycznych. Realizacja działań dydaktycznych dla młodzieży w wieku 14-16 lat (uczniów I klasy szkoły średniej) – LiderRealizacja działań dydaktycznych dla młodzieży w wieku 14-16 lat (uczniów I klasy szkoły średniej) – PartnerRealizacja warsztatów edukacyjnych dla rodziców w ramach rozwoju kompetencji wychowawczych i społecznych Wsparcie uczestników projektu przez mentorów w zakresie kompetencji społecznych i przedsiębiorczości Rezultaty Liczba osób, które podniosły kompetencje w ramach działań uczelni wspartych z EFS – 150Produkty Liczba osób objętych kursami edukacyjnymi w ramach realizacji trzeciej misji uczelni -150Liczba opracowanych programów kształcenia – 8Liczba działań edukacyjnych zrealizowanych w ramach trzeciej misji uczelni – 8Liczba rodziców uczestniczących w warsztatach edukacyjnych w ramach rozwoju kompetencji wychowawczych i społecznych – 50
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.