Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Remont części wspólnych nieruchomości mieszkalnej przy ul. Juliusza Słowackiego 15 a w Wałbrzychu - projekt obejmujący kompleksową rewitalizację i poprawiający stan techniczny, efektywność energetyczną budynku oraz poprawę jakości życia mieszkańców.

kategoria
nazwa beneficjenta
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA PRZY UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 15 A
wartość projektu
513 281,55 zł
dofinansowanie z UE
182 501,62 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
m. Wałbrzych
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
6.3. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Remont części wspólnych nieruchomości mieszkalnej przy ul. ul. Juliusza Słowackiego 15a w Wałbrzychu WNIOSKODAWCA – Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Juliusza Słowackiego 15a w Wałbrzychu CZAS REALIZACJI- 1.IX.2016 -30.XI.2018 r. Projekt obejmuje kompleksową rewitalizację i realizacja jego poprawi stan techniczny i efektywność energetyczną budynku oraz wpłynie na poprawę jakości życia mieszkańców. W ramach projektu będą realizowane następujące zadania: 1. Opracowanie dokumentacji technicznej i projektowej, termin: 1.IX.2016-23.XII.2016 r. 2. Realizacja prac inwestycyjnych w ramach projektu, termin: 5.V.2017-31.X.2018 r. Zadanie obejmuje remont części wspólnych nieruchomości mieszkalnej przy ul. Juliusza Słowackiego 15a w Wałbrzychu w tym: – Remont elewacji tylnej wraz z dociepleniem i remontem balkonów – Remont instalacji elektrycznej – Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej – Remont klatek schodowych wraz z wymianą stolarki okiennej 3. Nadzór budowlany, termin: 5.V.2017- 31.X.2018 r. 4. Działania promocyjne, termin: 5.V.2017- 31.X.2018 r. 5. Zarządzanie projektem, termin: 5.V.2017- 30.XI.2018 r.. Lokalizacja: blok mieszkalny przy ul. Juliusza Słowackiego 15a w Wałbrzychu znajduje się na działce nr 142/1 obręb nr 27 Śródmieście. Kamienica jest wpisana do rejestru zabytków decyzją z dnia 20.06.1996 roku pod numerem 708/1505/Wł. Jest to budynek wzniesiony w 1905 roku, prezentuje wielkomiejski typ zabudowy mieszczańskiej, bogaty detal architektoniczny o cechach stylizacji neobarokowej. Budynek ma zachowany pierwotny układ wnętrza. W okresie 10.10.2014- 27.04.2015 był wykonany w kamienicy remont elewacji frontowej. Wnioskowane zadanie jest kontynuacją prac przy zabytku. Wnioskodawca posiada zaplecze finansowe tj. środki własne, a także ma możliwość zaciągnięcia kredytu w banku. Wnioskodawca posiada również zaplecze techniczno-organizacyjne (zespół projektowy, umowa zarządu z Zarządcą Nieruchomości Marcin Sidor) pozwalające na realizacj

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.