STRATEGIA WEJŚCIA NA NOWE ZAGRANICZNE RYNKI ZBYTU
Celem projektu jest zlecenie opracowania przez zewnętrznego doradcę nowego modelu biznesowego, zgodnego ze wzorem, dotyczącego firmy Oxyline Sp. z o.o., którego zadaniem będzie kierowanie działań na internacjonalizacja przedsiębiorstwa Najważniejsze zadania stawiane przed modelem biznesowym: • Krótki opis historii i działalności wnioskodawcy. • Określenie celów strategicznych i operacyjnych w kontekście planowanej działalności eksportowej przedsiębiorstwa (w tym strategia eksportowa w zakresie produktu, ceny, dystrybucji, promocji). • Opis produktów (wyrobów lub usług) przedsiębiorstwa przeznaczonych do internacjonalizacji wraz z analizą SWOT. • Analiza pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. • Przegląd strategicznych rynków (w tym określenie wybranych rynków docelowych dla działalności eksportowej przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem). • Przeprowadzenie analizy aktów prawnych, procedur, zwyczajów, praktyk handlowych i zasad warunkujących dostęp produktów lub usług przedsiębiorstwa do wybranych rynków docelowych (w tym określenie norm, wymagań, certyfikatów). • Wskazanie i uzasadnienie wyboru działań rekomendowanych do wdrożenia strategii przedsiębiorstwa w zakresie internacjonalizacji, koniecznych do wejścia na nowe rynki zbytu (wraz ze wstępnym ich harmonogramem i kosztorysem). Najważniejszym wskaźnikiem dla projektu będzie opracowana strategia internacjonalizacji działalności firmy Oxyline.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.